اَلعَبْد ؛
فکت ⁷⁸ : دیدار با خانوادهٔ شهدا ؛ نور میبخشه به روحم . . و حالم رو خیلی خوب میکنه . خیلی .
فکت ⁷⁹ : بیشتر آدمای دور و برمون ، از بین هزار تا خوبی مون ؛ فقط همون یه دونه بدی مون رو میبینن .
آدما به دنبال نقص هستند .
اما نه در خودشون
در دیگری .
و چه بسا زیباییهای ما را نقص میپندارند .
به قول استاد فاضل :
چه غم که خلق ؛ به حُسن ِتو ؛ عیب میگیرند ؟!
همیشه زخم ِزبان ؛ خونبهای زیبایی ست .
فکت ⁸⁰ : "رشد " زمانی رخ میدهد ؛
که شما پس از انتخاب راه درست :
بتوانید طعنههای دیگران ؛ حتی خانواده تان را بشنوید اما در کمال سکوت ؛ به راه خود ادامه دهید .
فکت ⁸¹ : مذهبیها اکثراً در درون خود ؛ بسیار نگران حرف مردم اند .
نمیخواهم مذهبی باشم .
من میخواهم یک انسان روحانی باشم .
روح محور بودن با مذهب محور بودن فرق دارد .
میخواهم روح محور باشم .
از جماعت مذهب محور بی روح
متنفرم !
اَلعَبْد ؛
فکت ⁸² : دهه شصتی ها با ما بسیار متفاوت هستند .
اگر اذیتتان کردند چیزی نگویید .
درکشان کنید .
چون ممکن است روزگاری بیاید که ما دهه هشتادی ها هم برای فرزندانمان متعصب و غیرقابل درک باشیم .