eitaa logo
اَلعَبْد ؛
621 دنبال‌کننده
453 عکس
222 ویدیو
27 فایل
بِسمِ اللهِ الرَّحمٰنِ الرَّحیم؛ . عالم محضر خداست ؛ در محضر خدا ، گناه نکنیم... اَعوذُ بِکَ مِن هَویٰ نفسی... . _ کپی ِاشعارم و نوشته هام ؟ + نه ؛ فرهنگ حسنهٔ فوروارد . . _ کپی ِبقیهٔ مطالب کانال و عکسها ؟ + حلاله ؛ با ذکر یک صلوات بر محمد و آل محمد .
مشاهده در ایتا
دانلود
•| هُوَ الَّطیفُ المُتَعاٰل |•
اَلعَبْد ؛
. | ⁷ روز تا دیدار . . [ ²⁰²⁶ July ⁴ , Saturday ] _ اَلعَبْد ؛ .
اَلعَبْد ؛
. مراحل سلوک الی الله ؛ پارت ¹⁴ . . _ اَلعَبْد ؛ .
اَلعَبْد ؛
فکت ⁷⁸ : دیدار با خانوادهٔ شهدا ؛ نور می‌بخشه به روحم . . و حالم رو خیلی خوب می‌کنه . خیلی .
فکت ⁷⁹ : بیشتر آدمای دور و برمون ، از بین هزار تا خوبی مون ؛ فقط همون یه دونه بدی مون رو میبینن . آدما به دنبال نقص هستند . اما نه در خودشون در دیگری . و چه بسا زیبایی‌های ما را نقص می‌پندارند . به قول استاد فاضل : چه غم که خلق ؛ به حُسن ِتو ؛ عیب می‌گیرند ؟! همیشه زخم ِزبان ؛ خونبهای زیبایی ست .
فکت ⁸⁰ : "رشد " زمانی رخ می‌دهد ؛ که شما پس از انتخاب راه درست : بتوانید طعنه‌های دیگران ؛ حتی خانواده تان را بشنوید اما در کمال سکوت ؛ به راه خود ادامه دهید .
فکت ⁸¹ : مذهبی‌ها اکثراً در درون خود ؛ بسیار نگران حرف مردم اند . نمی‌خواهم مذهبی باشم . من می‌خواهم یک انسان روحانی باشم . روح محور بودن با مذهب محور بودن فرق دارد . می‌خواهم روح محور باشم . از جماعت مذهب محور بی روح متنفرم !
فکت ⁸² : دهه شصتی ها با ما بسیار متفاوت هستند .
اَلعَبْد ؛
فکت ⁸² : دهه شصتی ها با ما بسیار متفاوت هستند .
اگر اذیتتان کردند چیزی نگویید . درکشان کنید . چون ممکن است روزگاری بیاید که ما دهه هشتادی ها هم برای فرزندانمان متعصب و غیرقابل درک باشیم .
اَلعَبْد ؛
فکت ⁸² : دهه شصتی ها با ما بسیار متفاوت هستند .
فکت ⁸³ : امیدوارم برای فرزندم طوری باشم که سلول به سلول اش را درک کنم . و یقین دارم اگر خدا بخواهد همین‌گونه خواهد شد . من از ۱۴ سالگی ام در زمینهٔ کودک و فرزند پروری مطالعه داشته‌ام ولی باز هم فرزند چه در سنین کودکی ؛ چه نوجوانی و چه جوانی نیازهایی دارد که در هیچ کتابی نوشته نشده و به خاطر همین هم هست که برای او لیستی بلند بالا از آرزو های خود [ آرزو هایی که تماماً مستلزم رفتار والدینم بوده نه آرزوهای مادی ] در سنین مختلف از اوایل نوجوانی تا اوایل جوانی آماده کرده‌ام . امیدوارم روزی به کارم بیاید . اما نه از روی ترحم به او بلکه از روی درک او بلکه از روی شناخت او که جلوه ای از من است .
فکت ⁸⁴ : رشد دادن یک انسان عظیم ترین بنایی ست که می‌تواند در هستی ساخته شود .