❖﷽❖
#امام_حسین_ع_در_قرآن
#آیات_الولایة
#آیات_خاص_در_شان_14_معصوم
#آیات_در_تاویل_امام_مهدی_عج
#43_سورة_الزخرف
وَجَعَلَهَا كَلِمَةً بَاقِيَةً فِي عَقِبِهِ لَعَلَّهُمْ يَرْجِعُونَ
🔅ایه (٢٨) سوره زخرف
✨✨✨✨✨✨✨
📜المفضل بن عمر، قال: سألت الصادق عليه السلام عن هذه الآية، قال:
يعني بهذه الآية الإمامة جعلها في عقب الحسين إلى يوم القيامة.
فقلت: كيف صارت في ولد الحسين دون ولد الحسن؟
فقال: إن موسى وهارون كانا نبيين ومرسلين أخوين، فجعل الله النبوة في صلب هارون دون صلب موسى، ثم ساق الحديث إلى قوله:
«وهو الحكيم في أفعاله لا يسأل عما يفعل وهم يسألون».
📝مفضل بن عمرو گويد: ازجعفر صادق عليه السلام از تأويل اين آيه مباركه سؤال كردم.
قال: يعني بهذه الآية الإمامة، جعلها في عقب الحسين إلى يوم القيامة.
فرمود: از اين آيه: امامت را خواسته كه تا قيامت در اولاد حسين عليه السلام گذاشته است.
عرض كرد: «چگونه است كه اين كرامت را از اولاد حسن برداشت و در اولاد حسين گذاشت؟»
🕯فرمود: «همانا موسى و هارون دو پيغمبر مرسل و دو برادر بودند. خداوند نبوت را در صلب هارون گذاشت: دون صلب موسى و سخن به اينجا آورد كه: خداوند در كردار خويش حكيم است. «لا يسأل عما يفعل وهم يسألون» از او سؤال نمىكنند از آنچه مىكند و از ديگران پرسش مىنمايد.
📚ابن شهرآشوب، المناقب، 4/ 46- 47/ عنه: الحويزي، نور الثقلين، 4/ 597
سپهر، ناسخ التواريخ سيد الشهدا عليه السلام، 1/ 111
موسوعة الامام الحسين(عليهالسلام)
کانال الدولة الزهرائیة (عج) در ایتا👇👇
http://eitaa.com/joinchat/2080309258Cc6c103cb84
❖﷽❖
#حدیث_مهدوی
📜١٤٢٦-٥ - حدّثنا الشّيخ أبو جعفر محمّد بن الحسن بن عليّ بن الحسن الطّوسيّ رضى اللّه عنه، قال: أخبرنا أحمد بن عبدون، عن عليّ بن محمّد بن الزّبير، عن عليّ بن الحسن بن فضّال، عن العبّاس بن عامر، عن أحمد بن رزق الغمشانيّ، عن يحيى بن العلاء، عن أبي جعفر عليه السّلام قال:
❣كلّ مؤمن شهيد و إن مات على فراشه، فهو شهيد، و هو كمن مات في عسكر القائم عليه السّلام ثمّ قال أ يحبس نفسه على اللّه ثمّ لا يدخل الجنّة؟!
📝يحيى بن علاء از امام باقر عليه السّلام نقل كرد كه آن حضرت فرمود:
💎هر مؤمنى اگرچه در بسترش از دنيا برود شهيد به حساب آيد،
پس او شهيد بوده و همانند كسى است كه در لشكر امام زمان (عجّل اللّه تعالى فرجه الشريف) جان سپرد.
حضرت فرمود: آيا خود را وقف خداوند مىكند آنگاه خداوند او را وارد بهشت نمىكند؟!
📙امالی شیخ طوسی - جلد2، صفحه 659
کانال الدولة الزهرائیة (عج) در ایتا👇👇
http://eitaa.com/joinchat/2080309258Cc6c103cb84
4_575431248642572473.mp3
4.04M
💎 زیارت آل یس 💎
🌱 استاد فرهمند 🌱
کانال الدولة الزهرائیة (عج) در ایتا👇👇
http://eitaa.com/joinchat/2080309258Cc6c103cb84
بسم الله الرحمن الرحیم
ولادت امام هادی ع (1)
#ولادت_امام_هادی_ع
مع، [معاني الأخبار] ع، [علل الشرائع] سَمِعْتُ مَشَايِخَنَا رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ يَقُولُونَ إِنَّ الْمَحَلَّةَ الَّتِي يَسْكُنُهَا الْإِمَامَانِ عَلِيُّ بْنُ مُحَمَّدٍ وَ الْحَسَنُ بْنُ عَلِيٍّ ع بِسُرَّ مَنْ رَأَى كَانَتْ تُسَمَّى عَسْكَرَ فَلِذَلِكَ قِيلَ لِكُلِّ وَاحِدٍ مِنْهُمَا الْعَسْكَرِيُّ
معانى الأخبار- مي نويسد: محلهاى كه حضرت امام علي النقى و امام حسن عسكرى در سامراء ساكن بودند عسكر ناميده ميشد بهمين جهت باين دو امام عليهما السّلام لقب عسكرى داده بودند.
بحارالأنوار ج : 50 ص : 114
@zameneashk1
❖﷽❖
#احادیث_ولایی
#امام_هادی_ع
📜 حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ مُوسَى الدَّقَّاقُ وَ عَلِيُّ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الْوَرَّاقُ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا قَالاَ حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ هَارُونَ الصُّوفِيُّ قَالَ حَدَّثَنَا أَبُو تُرَابٍ عَبْدُ اللَّهِ بْنُ مُوسَى الرُّويَانِيُّ عَنْ عَبْدِ الْعَظِيمِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ الْحَسَنِيِّ قَالَ: دَخَلْتُ عَلَى سَيِّدِي عَلِيِّ بْنَ مُحَمَّدٍ عَلَيْهِ السَّلاَمُ فَلَمَّا بَصُرَ بِي قَالَ لِي مَرْحَباً بِكَ يَا أَبَا الْقَاسِمِ أَنْتَ وَلِيُّنَا حَقّاً قَالَ فَقُلْتُ لَهُ يَا ابْنَ رَسُولِ اللَّهِ إِنِّي أُرِيدُ أَنْ أَعْرِضَ عَلَيْكَ دِينِي فَإِنْ كَانَ مَرْضِيّاً ثَبَتُّ عَلَيْهِ حَتَّى أَلْقَى اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ فَقَالَ هَاتِ يَا أَبَا الْقَاسِمِ فَقُلْتُ إِنِّي أَقُولُ إِنَّ اللَّهَ تَبَارَكَ وَ تَعَالَى وَاحِدٌ لَيْسَ كَمِثْلِهِ شَيْءٌ خَارِجٌ عَنِ الْحَدَّيْنِ حَدِّ الْإِبْطَالِ وَ حَدِّ التَّشْبِيهِ وَ إِنَّهُ لَيْسَ بِجِسْمٍ وَ لاَ صُورَةٍ وَ لاَ عَرَضٍ وَ لاَ جَوْهَرٍ بَلْ هُوَ مُجَسِّمُ الْأَجْسَامِ وَ مُصَوِّرُ الصُّوَرِ وَ خَالِقُ الْأَعْرَاضِ وَ الْجَوَاهِرِ وَ رَبُّ كُلِّ شَيْءٍ وَ مَالِكُهُ وَ جَاعِلُهُ وَ مُحْدِثُهُ وَ إِنَّ مُحَمَّداً صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ عَبْدُهُ وَ رَسُولُهُ خَاتَمُ النَّبِيِّينَ فَلاَ نَبِيَّ بَعْدَهُ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ وَ إِنَّ شَرِيعَتَهُ خَاتِمَةُ الشَّرَائِعِ فَلاَ شَرِيعَةَ بَعْدَهَا إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ وَ أَقُولُ إِنَّ الْإِمَامَ وَ الْخَلِيفَةَ وَ وَلِيَّ الْأَمْرِ بَعْدَهُ أَمِيرُ الْمُؤْمِنِينَ عَلِيُّ بْنُ أَبِي طَالِبٍثُمَّ الْحَسَنُ ثُمَّ الْحُسَيْنُ ثُمَّ عَلِيُّ بْنُ الْحُسَيْنِ ثُمَّ مُحَمَّدُ بْنُ عَلِيٍّ ثُمَّ جَعْفَرُ بْنُ مُحَمَّدٍثُمَّ مُوسَى بْنُ جَعْفَرٍ ثُمَّ عَلِيُّ بْنُ مُوسَى ثُمَّ مُحَمَّدُ بْنُ عَلِيٍّ ثُمَّ أَنْتَ يَا مَوْلاَيَ فَقَالَ عَلَيْهِ السَّلاَمُ وَ مِنْ بَعْدِي الْحَسَنُ ابْنِي فَكَيْفَ لِلنَّاسِ بِالْخَلَفِ مِنْ بَعْدِهِ قَالَ فَقُلْتُ وَ كَيْفَ ذَاكَ يَا مَوْلاَيَ قَالَ لِأَنَّهُ لاَ يُرَى شَخْصُهُ وَ لاَ يَحِلُّ ذِكْرُهُ بِاسْمِهِ حَتَّى يَخْرُجَ فَيَمْلَأَ الْأَرْضَ قِسْطاً وَ عَدْلاً كَمَا مُلِئَتْ جَوْراً وَ ظُلْماً قَالَ فَقُلْتُ أَقْرَرْتُ وَ أَقُولُ إِنَّ وَلِيَّهُمْ وَلِيُّ اللَّهِ وَ عَدُوَّهُمْ عَدُوُّ اللَّهِ وَ طَاعَتَهُمْ طَاعَةُ اللَّهِ وَ مَعْصِيَتَهُمْ مَعْصِيَةُ اللَّهِ وَ أَقُولُ إِنَّ اَلْمِعْرَاجَ حَقٌّ وَ الْمُسَاءَلَةَ فِي الْقَبْرِ حَقٌّ وَ إِنَّ اَلْجَنَّةَ حَقٌّ وَ اَلنَّارَ حَقٌّ وَ اَلصِّرَاطَ حَقٌّ وَ الْمِيزَانَ حَقٌّ وَ إِنَّ اَلسّاعَةَ آتِيَةٌ لا رَيْبَ فِيها وَ إِنَّ اَللّهَ يَبْعَثُ مَنْ فِي الْقُبُورِوَ أَقُولُ إِنَّ الْفَرَائِضَ الْوَاجِبَةَ بَعْدَ الْوَلاَيَةِ الصَّلاَةُ وَ الزَّكَاةُ وَ الصَّوْمُ وَ الْحَجُّ وَ الْجِهَادُ وَ الْأَمْرُ بِالْمَعْرُوفِ وَ النَّهْيُ عَنِ الْمُنْكَرِ فَقَالَ عَلِيُّ بْنُ مُحَمَّدٍ عَلَيْهِ السَّلاَمُ يَا أَبَا الْقَاسِمِ هَذَا وَ اللَّهِ دِينُ اللَّهِ الَّذِي ارْتَضَاهُ لِعِبَادِهِ فَاثْبُتْ عَلَيْهِ ثَبَّتَكَ اللَّهُ بِالْقَوْلِ الثّابِتِ فِي الْحَياةِ الدُّنْيا وَ فِي الْآخِرَةِ.
ادامه مطلب👇👇
@Aldolatahalzahraeyah
📜عبد العظيم حسنىّ گويد: بر مولاى خود امام هادى عليه السّلام وارد شدم چون مرا ديد فرمود: مرحبا بر تو اى ابو القاسم! تو دوست حقيقى ما هستى، گويد:
گفتم: اى فرزند رسول خدا! مىخواهم دين خود را بر شما عرضه بدارم، اگر پسنديده بود بر آن استوار باشم تا آنكه خداى تعالى را ملاقات كنم. فرمود: اىأبو القاسم! بازگو،
🌹گفتم: من معتقدم كه خداى تعالى واحد است و چيزى مانند او نيست و از دو حدّ خارج است: حدّ ابطال و حدّ تشبيه، و اينكه او جسم و صورت و عرض و جوهر نيست، بلكه او پديد آورندۀ اجسام و تصويركنندۀ صورتها و آفرينندۀ اعراض و جواهر و ربّ و مالك و جاعل و پديد آورندۀ هر چيزى است،
🌹و اينكه محمّد صلّى اللّه عليه و آله و سلّم بنده و رسول اوست، خاتم پيامبران است، و پس از او تا روز قيامت پيامبرى نخواهد بود و آئين او ختمكنندۀ آئينهاست و پس از آن تا روز قيامت آئينى نخواهد بود.
🌹و من معتقدم كه پس از او امام و خليفه و ولىّ امر امير المؤمنين عليّ بن - أبى طالب است سپس حسن و بعد حسين و بعد علىّ بن الحسين و بعد محمّد بن علىّ و بعد جعفر بن محمّد و بعد موسى بن جعفر و بعد علىّ بن موسى و بعد محمّد بن علىّ و بعد تويى اى مولاى من،
🌹امام هادى عليه السّلام فرمود: و پس از من فرزندم حسن است و مردم با جانشين او چگونه باشند؟ گفتم: اى مولاى من! آن چگونه است؟ فرمود: زيرا شخص او را نمىبينند و ذكر نام او روا نباشد تا آنكه قيام كند و زمين را پر از عدل و داد نمايد همچنان كه پر از ظلم و جور شده باشد.
🌹گويد: گفتم:اقرار مىكنم و معتقدم دوست آنان دوست خدا و دشمن ايشان دشمن خدا و طاعت ايشان طاعت خدا و معصيت ايشان معصيت خداست و
🌹معتقدم كه معراج حقّ است و سؤال قبر حقّ است و جنّت و نار حقّ است و صراط و ميزان حقّ است و قيامت مىآيد و شكّى در آن نيست و خداى تعالى اصحاب قبور را مبعوث مىفرمايد
🌹و معتقدم كه فرايض واجبه بعد از ولايت نماز و زكاة و روزه و حجّ و جهاد و امر به معروف و نهى از منكر است.
💎امام هادى عليه السّلام فرمود: اى ابو القاسم! به خدا سوگند اين دين خداست كه آن را براى بندگانش پسنديده است، پس بر آن ثابت باش خداوند تو را به قول ثابت در حيات دنيا و آخرت استوار بدارد.
📚كمال الدين و تمام النعمة - جلد2، صفحه 75
باب37/حدیث1
کانال الدولة الزهرائیة (عج) در ایتا👇👇
http://eitaa.com/joinchat/2080309258Cc6c103cb84
❖﷽❖
#مهدویت_در_قران_مجید
[سورهى مدّثّر] [آيهى ٢١-٢٠]
فَقُتِلَ كَيْفَ قَدَّرَ!* ثُمَّ قُتِلَ كَيْفَ قَدَّرَ!
(پس او كشته باد كه چه فكر غلطى كرد!باز هم كشته باد كه چه انديشهى نادرستى كرد!)
🌤✨🌤✨🌤✨🌤
📜[٢٧٨]عليّ بن إبراهيم،قال:حدّثنا أبو العبّاس،قال:حدّثنا يحيى بن زكريّا، عن عليّ بن حسّان،عن عمّه عبد الرّحمن بن كثير،عن أبي عبد اللّه عليه السّلام في قوله:
ذَرْنِي وَ مَنْ خَلَقْتُ وَحِيداً قال:«الوحيد ولد الزّنا و هو زفر.»
وَ جَعَلْتُ لَهُ مالاً مَمْدُوداً قال:«أجل ممدود .»
وَ بَنِينَ شُهُوداً قال:«أصحابه الّذين شهدوا أنّ رسول اللّه صلّى اللّه عليه و آله و سلم لا يورّث، وَ مَهَّدْتُ لَهُ تَمْهِيداً ملكه الّذي ملكه مهّده له .»
ثُمَّ يَطْمَعُ أَنْ أَزِيدَ* كَلاّ!إِنَّهُ كانَ لِآياتِنا عَنِيداً قال:«لولاية أمير المؤمنين عليه السّلام جاحدا معاندا لرسول اللّه صلّى اللّه عليه و آله و سلم[فيها]، سَأُرْهِقُهُ صَعُوداً* إِنَّهُ فَكَّرَ وَ قَدَّرَ [فكّر]فيما أمر به من الولاية و قدّر إن مضى رسول اللّه[أن]لا يسلّم لأمير المؤمنين عليه السّلام البيعة الّتي بايعه(بها)على عهد رسول اللّه صلّى اللّه عليه و آله و سلم.»
فَقُتِلَ كَيْفَ قَدَّرَ![ ثُمَّ قُتِلَ كَيْفَ قَدَّرَ!] قال:«عذاب بعد عذاب يعذّبه القائم عليه السّلام. ثُمَّ نَظَرَ إلى رسول اللّه ١صلّى اللّه عليه و آله و سلم و أمير المؤمنين عليه السّلام ثُمَّ عَبَسَ وَ بَسَرَ ممّا أمر به ثُمَّ أَدْبَرَ وَ اسْتَكْبَرَ فقال: إِنْ هذا إِلاّ سِحْرٌ يُؤْثَرُ -قال:-(إنّ)زفر(قال):
(إنّ)النّبيّ صلّى اللّه عليه و آله و سلم سحر النّاس لعليّ عليه السّلام. إِنْ هذا إِلاّ قَوْلُ الْبَشَرِ أي ليس بوحي من اللّه عزّ و جلّ، سَأُصْلِيهِ سَقَرَ... إلى آخر الآية فيه نزلت.»
📝علىّ بن ابراهيم گويد:ابو العبّاس حديثمان داد،وى گفت:يحيى بن زكريّا حديثمان داد،از علىّ بن حسّان،از عمويش عبد الرّحمن بن كثير،از حضرت ابو عبد اللّه صادق عليه السّلام راجع به قول خداوند:
⚡️(آن را كه تنها(يش)آفريدم،به من واگذار)فرمود:
«وحيد(در اينجا،آن)ناپاكزاده است و او"زفر" « عمر لعنة الله علیه » است.»
و برايش مالى فراوان و دراز قرار دادم)فرمود:«(يعنى)اجل ممدود(و بلند تا مدّتى).»
(و پسران آماده به خدمت)فرمود:«همپالكىهاى او كه گواهى دادند رسول خدا صلّى اللّه عليه و آله و سلم ارث بر جاى نمىگذارد!(و زمينههاى قدرت و حكومت را برايش فراهم آوردم) (يعنى)آن ملكى را كه بدو داده بود براى وى آماده ساخت.»
(سپس(با آنهمه ظلم و جنايت)طمع دارد كه(نعمتهايم را)بر او بيفزايم!*هرگز، كه او با آيات ما عناد مىورزيد)فرمود:«ولايت اميرالمؤمنين عليه السّلام را منكر بود و در مورد آن با رسول خدا صلّى اللّه عليه و آله و سلم عناد ورزيد،(به زودى او را به آتش دوزخ درافكنيم*او با خود انديشيد و نقشهاى طرح كرد)در مورد ولايت كه به آن مأمور شده بود،فكر كرد و چنين نقشه كشيد كه:چون رسول خدا از دنيا رحلت كرد،نسبت به بيعتى كه با اميرالمؤمنين عليه السّلام در زمان رسول خدا صلّى اللّه عليه و آله و سلم انجام داده بود وفادار نماند و كار خلافت را تسليم آن حضرت ننمايد.»
💥(پس او كشته باد كه چه فكر غلطى كرد![*باز هم كشته باد كه چه انديشهى نادرستى كرد!])فرمود:«عذابى پس از عذاب ديگر كه حضرت قائم عليه السّلام او را عذاب خواهد كرد.
☄(سپس نگريست)به رسول خدا صلّى اللّه عليه و آله و سلم و اميرالمؤمنين عليه السّلام پس(روى ترش كرد و چهره در هم كشيد)از جهت دستورى كه به او داده شده بود.(سپس روى برتافت و كبر ورزيد)، (آنگاه گفت:اين جز جادويى نيست كه بازگو مىشود)-فرمود:-(يعنى)زفر« عمر لعنة الله علیه » گفت:
پيغمبر صلّى اللّه عليه و آله و سلم مردم را براى(پيروى از)على عليه السّلام جادو كرده است
(اين جز قول و گفتار بشر نيست)يعنى(او گفت):اين وحى از سوى خداى-عزّ و جلّ-نيست
(او را به آتش سقر درخواهمافكند )...تا آخر آيه دربارهى او نازل شد.»
📖سیمای حضرت مهدی (علیه السلام) در قرآن، صفحه 491
سید هاشم بن سلیمان بحرانی
کانال الدولة الزهرائیة (عج) در ایتا👇👇
http://eitaa.com/joinchat/2080309258Cc6c103cb84
❖﷽❖
#مهدویت_در_قران_مجید
📜[٤٢]عنه،قال:حدّثنا المظفّر بن جعفر بن المظفّر العلويّ السّمرقنديّ رضي اللّه عنه،قال:حدّثنا محمّد بن جعفر بن مسعود و حيدر بن محمّد بن نعيم السّمرقنديّ رحمه اللّه،جميعا،عن محمّد بن مسعود العيّاشيّ،قال:حدّثني عليّ بن محمّد بن شجاع،عن محمّد بن عيسى،عن يونس بن عبد الرّحمن،عن عليّ بن أبي حمزة،عن أبي بصير،قال:قال جعفر بن محمّد الصّادق عليه السّلام في قول اللّه عزّ و جلّ:
✨يَوْمَ يَأْتِي بَعْضُ آياتِ رَبِّكَ لا يَنْفَعُ نَفْساً إِيمانُها لَمْ تَكُنْ آمَنَتْ مِنْ قَبْلُ أَوْ كَسَبَتْ فِي إِيمانِها خَيْراً :
«يعني خروج القائم عليه السّلام المنتظر منّا.»
ثمّ قال:«يا أبا بصير!طوبى لشيعة قائمنا المنتظرين لظهوره في غيبته و المطيعين له في ظهوره!
✨[أولئك]أولياء اللّه لا خوف عليهم و لا هم يحزنون.»
📝هم از اوست كه گفت:حديثمان داد مظفّر بن جعفر بن مظفّر علوى سمرقندى رضي اللّه عنه،گويد:حديثمان آوردند محمّد بن جعفر بن مسعود و حيدر بن محمّد بن نعيم سمرقندى رحمه اللّه هر دو از محمّد بن مسعود عيّاشى،گفت:حديثام آورد علىّ بن محمّد بن شجاع از محمّد بن عيسى،از يونس بن عبد الرّحمن،از علىّ بن ابى حمزه،از ابو بصير، گويد:حضرت جعفر بن محمّد صادق عليه السّلام دربارهى فرمودۀ خداى-عزّ و جلّ-:
💠(روزى كه بعضى از آيات پروردگارت فرارسد،ايمان هيچكس-در صورتى كه از پيش ايمان نياورده و يا در ايمان خود كسب خير و سعادت نكرده باشد-او را نفع نبخشد)،فرمود:
«مراد(حقتعالى )خروج حضرت قائم عليه السّلام آن مورد انتظار از ما(خاندان) است.»
❣سپس فرمود:«اى ابو بصير!خوشا به حال شيعيان قائم ما كه در روزگار غيبت او،منتظر ظهورش باشند و در زمان ظهورش،او را اطاعت كنند![آنان]اولياى خدايند كه هيچ ترسى بر ايشان نيست و نه اندوهگين شوند.»
📖سیمای حضرت مهدی (علیه السلام) در قرآن، صفحه 151
سیدهاشم بن سلیمان بحرانی
کانال الدولة الزهرائیة (عج) در ایتا👇👇
http://eitaa.com/joinchat/2080309258Cc6c103cb84
❖﷽❖
#مهدویت_در_قران_مجید
📜١٣٣-محمّد بن إسحاق المقريّ،عن عليّ بن العبّاس المقانعي،عن بكّار بن احمد،عن الحسن بن الحسين،عن سفيان الجريري،عن عمرو بن هاشم الطائي،عن إسحاق بن عبد اللّه بن عليّ بن الحسين في هذه الآية
✨ فَوَ رَبِّ السَّماءِ وَ الْأَرْضِ إِنَّهُ لَحَقٌّ مِثْلَ ما أَنَّكُمْ تَنْطِقُونَ؛
قال:قيام القائم عليه السّلام من آل محمّد صلّى اللّه عليه و اله.
📝اسحاق بن عبد اللّه بن على بن الحسين[از اصحاب امام صادق عليه السّلام]در مورد آيه شريفه«به پروردگار آسمان و زمين قسم كه اين مطلب حقّ است،همچنانكه با يكديگر سخن مىگوييد»(ذاریات/23)؛ گفته است:
🌺مقصود قيام قائم از آل محمّد صلّى اللّه عليه و آله است.
📙 کتاب الغیبة، صفحه 340
شیخ طوسی
کانال الدولة الزهرائیة (عج) در ایتا👇👇
http://eitaa.com/joinchat/2080309258Cc6c103cb84