https://eitaa.com/Apollo/12798
صفر رو از پشت پنج بردار که بزنیم روش بره رو همون دقیقه
〰〰〰〰
- مگه نمیره؟😶🌫
الانم که پشتش صفره برای خودم میره دقیقاً رو همون لحظه
سلام یگانه خوبی من یک بار قبلا اینجا بهت پیام داده بودم میخواستم حالت رو بپرسم یادمه چند سال پیش شاید چهار سال پیش اینجورا
چنلت رو دنبال میکردم چنل شما و دوستانتون *یوکی و اسرین و اینها
از دوستان دیگه هم خبر داری؟ اونا هم خوبن حالشون خوبه چیکارا میکنن
〰〰〰
- سلام عزیزم قربونت الحمدلله شما خوبی خودت؟✨🤍
دوستان خوبن و سلام دارن خدمتتون
اگه چنلاشونو میخوای ایناس↓
یوکی:
https://eitaa.com/femlife
اسرین:
https://eitaa.com/lets_movie
https://eitaa.com/Apollohomes/1927 وای ممنون دلم برای هر سه تون تنگ شده بودد چنل هاتون مورد علاقم بوددد
〰〰〰〰〰
- قربونت خانومیییی ، عزیزدلی❤️🔥🫂
یاعلی
〰〰〰〰
- ایخدااا😭🤏🏻✨
ممبرکم قربونتبرم که واسه حرفم ارزش قائل شدی و یاعلی گفتی و استارت کارتو زدییی🫂✨
https://eitaa.com/Apollo/12866
یگانه یازدهم و حقیقتا اصلا درس خودمون عجیب شده صد بار برنامه میریزیم اولا درگیریم که خود برنامه رو کم کم انجام بدیم بعد فرداش میان میگن نه زمان امتحان ها افتاد زود تر بعد باز فلان میشه و.. آره خلاصه ولی مثل اینکه قرار شش درس نهایی داشته باشیم و این خوبه😭یعنی واقعا تو این شرایط یک لطفه
راستی من یازدهمی اون روز که گفتید یاعلی بگید درس بخونید درس خوندم فقط نگفتم اینجا روم نشد و یکجورایی باید میخوندم و شما سر اون انگیزه ی بیشتری وارد کردی در هر حال ممنون اگر دوست داری روزانه ساعت مطالعه بزار بخونیم همگی
〰〰〰〰
-
https://eitaa.com/Apollo/12879 عشق منی مرسی واقعا😭😭😭😭
〰〰〰〰
- بوث❤️🔥🫂
خوشحال میشم اینجا ببینمتت
https://eitaa.com/medaily
〰〰〰
- حتماً میامم🫂✨
یگانه عزیز، نمیدونم این پیام دستت میرسه یا نه اما خواهش میکنم تو نمازهات، یا وقتایی که میری پیش حضرت معصومه (س) برای صاحب این نوشته ای که داری میخونی دعا کن...
برای کسی که محتاج هدایته.... دعا کن:)) 💔
〰〰〰
- عزیزمممممم 🥲🤏🏻
اگر لایق باشم چشم حتماً 🫂🤍
https://eitaa.com/Apollo/12907 سلام میشه ی شماره کارت دیگه بدین؟
این شماره کارتو میزدم ولی ی اسم دیگه می اورد، نمیدونم حالا یا من اشتباه میزدم یا چی!
〰〰〰〰〰
- سلام عزیزدلم ، این شمارهکارت خودمه و اوکیه🤏🏻
درمورد اسم هم اگه اسممو مینویسه «هناگی یدنوش» اون احتمالا بخاطر اختلال اپلیکیشن بانک هستش که حروف اسمم رو بهمریخته مینویسه🤏🏻