eitaa logo
نامه‌های درخت بیست‌ساله𔓘
43 دنبال‌کننده
41 عکس
9 ویدیو
3 فایل
- اینجا چنل ناشناس های شماست ، درختِ بیست ساله نامه‌هاتون رو میخونه و ان‌شاءالله در حد فهم خودش جواب میده ⁦<⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>⁩🌻 درکل حلال کنید. - ناشناس 📜 : → {https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_74qja6&amp;btn=یگانه }
مشاهده در ایتا
دانلود
یاعلی 〰〰〰〰 - ایخدااا😭🤏🏻✨ ممبرکم قربونت‌برم که واسه حرفم ارزش قائل شدی و یاعلی گفتی و استارت کارتو زدییی🫂✨
https://eitaa.com/Apollo/12866 یگانه یازدهم و حقیقتا اصلا درس خودمون عجیب شده صد بار برنامه میریزیم اولا درگیریم که خود برنامه رو کم کم انجام بدیم بعد فرداش میان میگن نه زمان امتحان ها افتاد زود تر بعد باز فلان میشه و.. آره خلاصه ولی مثل اینکه قرار شش درس نهایی داشته باشیم و این خوبه😭یعنی واقعا تو این شرایط یک لطفه راستی من یازدهمی اون روز که گفتید یاعلی بگید درس بخونید درس خوندم فقط نگفتم اینجا روم نشد و یکجورایی باید میخوندم و شما سر اون انگیزه ی بیشتری وارد کردی در هر حال ممنون اگر دوست داری روزانه ساعت مطالعه بزار بخونیم همگی 〰〰〰〰 -
https://eitaa.com/Apollo/12879 عشق منی مرسی واقعا😭😭😭😭 〰〰〰〰 - بوث❤️‍🔥🫂
خوشحال میشم اینجا ببینمتت https://eitaa.com/medaily 〰〰〰 - حتماً میامم🫂✨
یگانه عزیز، نمیدونم این پیام دستت میرسه یا نه اما خواهش میکنم تو نمازهات، یا وقتایی که میری پیش حضرت معصومه (س) برای صاحب این نوشته ای که داری میخونی دعا کن... برای کسی که محتاج هدایته.... دعا کن:)) 💔 〰〰〰 - عزیزمممممم 🥲🤏🏻 اگر لایق باشم چشم حتماً 🫂🤍
https://eitaa.com/Apollo/12907 سلام میشه ی شماره کارت دیگه بدین؟ این شماره کارتو میزدم ولی ی اسم دیگه می اورد، نمیدونم حالا یا من اشتباه میزدم یا چی! 〰〰〰〰〰 - سلام عزیزدلم ، این شماره‌کارت خودمه و اوکیه🤏🏻 درمورد اسم هم اگه اسممو مینویسه «هناگی یدنوش» اون احتمالا بخاطر اختلال اپلیکیشن بانک هستش که حروف اسمم رو بهم‌ریخته مینویسه🤏🏻
میشه یه سری به ما بزنید؟! لطفا :) https://eitaa.com/Nothingsan 〰〰〰〰〰 - حمایت ✨
سلام خوبی عزیزم کاش این کارزار رو نمیزاشتی تو چنلت چون واقعا چیز درستی نیست اصلا به نفع دانش آموزا نیست بنظرم این فرصت ۲۰ روزه خیلی خوب بود حتی برای کسی که هیجی نخونده بود و کسی که به دنبال اینکه بندازه بعد اربعین مطمئن باش بازم نمیخونه فقط باعث میشه تابستونی که همین جوری یه ماهش رو از دست دادیم بیشتر کم بشه تا درس بخوتیم چون مسئله فقط نهایی یازدهم امسال نیست موصوع کنکور و نهایی سال بعده ما باید از تابستون امسال شروع کنیم 〰〰〰〰 -