آقاجان
شماهمهداروندارمنی
شمامنوعاشقابیعبداللهکردی
شمامنوروضهبردی
ومیدونمکهیهروزیشمامنوکربلاییمیکنی:))
خواستمبگم
درستهمعرفتدخترتدیگهمثلسابقنیست..
اماشماهمونبابارضایمهربونقلبدخترتی:))
_تولدتمبارکباباجان ؛
13.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یهکسیهستکههیچوقتفراموشنمیشه:)
_فراموشنشدنیمن
#احوالات
نشست تو ماشین
دستانش مےلرزید.
بخارے رو روشن کردم،
گفت: ماشین ِ تو بوے ِ دریا میده ...
گفتم: ماهے خریده بودم!
گفت: ماهے ِ مرده کہ بوے دریا نمیده!
گفتم: هر چیزے موقع مرگ بوے اونجایے رو میده کہ دلتنگش مےشده ...
گفت: یعنی منم بمیرم ، بوے حرمِ امام رضا میدم ... ؟
38.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینجارومیگنزنجانحسین :) !
دمتگرمآقایحدادیانچیخوندی ؛
-بَند ِاُو🌼؛
حسین طاهری وقتی سرود میخوند یه حرف قشنگی زد!
میخوایم نشون بدیم شاه ایران رضاخان نیست،رضا جانه...
بله خانم!
این مملکت صاحب داره
سایه اش هم مثل شیر رو سر کشور و مردمشه!
ولی صاحب این مملکت رضا پهلوی نیست...
علی بن موسی الرضاست...