eitaa logo
-بَند ِاُو🌼؛
200 دنبال‌کننده
778 عکس
829 ویدیو
3 فایل
- هو‌الباقی ° بنده ؛ اوست آن که در بند اوست . . آمدم‌‌پیش تو با این همه اندوه ، ولی چه‌‌ غمی هست که پیش تو به پایان نرسد !؟ من؟ | مشتاق پرواز با تو : ) ! @H_33_3 الحمدالله‌که‌نوکرتم الحمدلله‌که‌مادرمی . .
مشاهده در ایتا
دانلود
نشست تو ماشین دستانش مےلرزید. بخارے رو روشن کردم، گفت: ماشین ِ تو بوے ِ دریا میده ... گفتم: ماهے خریده بودم! گفت: ماهے ِ مرده کہ بوے دریا نمیده! گفتم: هر چیزے موقع مرگ بوے اونجایے رو میده کہ دلتنگش مےشده ... گفت: یعنی منم بمیرم ، بوے حرمِ امام رضا میدم ... ؟
-بَند ِاُو🌼؛
به‌یاد‌اون‌شب‌سخت... جبران‌نمی‌شوی حتی‌با‌گریه‌های‌بسیار :))
38.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینجا‌رو‌میگن‌‌زنجان‌حسین :) ! دمت‌گرم‌آقای‌حدادیان‌چی‌خوندی ؛
-بَند ِاُو🌼؛
_
تولدت‌مبارک‌قلب‌من:) ؛
-بَند ِاُو🌼؛
حسین طاهری وقتی سرود میخوند یه حرف قشنگی زد! میخوایم نشون بدیم شاه ایران رضاخان نیست،رضا جانه... بله خانم! این مملکت صاحب داره سایه اش هم مثل شیر رو سر کشور و مردمشه! ولی صاحب این مملکت رضا پهلوی نیست... علی بن موسی الرضاست...
- ولـی ؛ چـِقدر شـمارو دوسـت داشتـیم ُ نمیدونستـیم سِیـد ( : . -
ازم پرسید حواست به رفیقات هست؟! تورو یادِ خدا میندازن یا شوق گناه! گاهی لازمه بعضیارو پاک کنی..