-بَند ِاُو🌼؛
و منعاشقچندروزی
هستمکهخونهمادربزرگهیئتمیشه:)
#روضهخانگی
حسین فقط برای گریه
نیامده. این اقل چیزی
است که از سیدالشهدا
میتوانید استفاده کنید.
حسین را دوست بدارید
تا شبیه او شوید..!
آیـتﷲمصباحیزدی
-بَند ِاُو🌼؛
_
نوبت من هم میرسه تلخی هامو عسل کنم
بیام میون حرمو ضریحت رو بغل کنم . . . :)