-بَند ِاُو🌼؛
بعدازدلبستنبه حسینفهمیدم
عشقسنوسالنمیشناسد :) !
#فِرِشته
-بَند ِاُو🌼؛
در گستردهی بیمَرز ِ این جهان .. تو کجایی . . .
- أناأحبكفیحُزنی!
درمیانِاندوهم؛دوستتدارم ♥️ : )
الهیدورتبگردمخانم ..
الهیقربونگنبدسفیدتبشم..
نذرکرده بودیمعروسکوگوشوارهبیاریمحرمت
بههردختربچهاییرسیدمعروسکدادم
گفتم اگریهروزیرفتیسوریهاینوهدیهبده
خانمسهساله :))
خانممن !
ضریحتشدهبقیع ...
کسیهستاونجاروضهبخونهیانه؟
نمیدونمکتیبهوپرچمزدنیانه ؟
اماخانممابمیریموحرمشماروخلوتنبینیم
مابمیریمنمیبینیمدورشماروحرامیاگرفتن ...
-بَند ِاُو🌼؛
مراسمیکههرسالرفتنشآرزومه حرمخانمدرایامشهادتشون بامداحیحاجمهدی🥲 امافقطازشیهپوستروچ
۵ صفرنزدیکه..
هرسالهمچینروزاییحسرتمیخوردم
بهتمیگفتمچرامنونمیری..
اماخانم
منوهم نبردی ، نبردی ..
هموننوکرخوباتُببر
فقطبزاربیانحرمت
مثلهرسالبراتگریهکنن :)))
زمان:
حجم:
247.1K
اگرمردیمُندیدیمگنبدسفیدتُ
توبیااستقبالمونخانومرقیه :)