-بَند ِاُو🌼؛
-گربهدادمنرسیمیرومازدست ، بیـا . .
-کجایابمنشانترا منِشیدا ، منِحیران؟
-بَند ِاُو🌼؛
_
برگشتنازاینخانهوکاشانهسختاست !
کاشکیبازهمبخوانیمراسمت ِخودت :)
الوداع .
-بَند ِاُو🌼؛
_
راستمیگفتکه :
امروزهمبرگشتهباشیشکندارم
دلتنگصحنشمیشویازصبحفردا !
-بَند ِاُو🌼؛
-کجایابمنشانترا منِشیدا ، منِحیران؟
-درزمینکهندیدمت...
شایدبایددرهفتآسمانبهدنبالتباشم:)