Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
"اینا میخوان سعی کنن مطالبه ما بد جلوه داده بشه!!!!" احسنت:) همینقدر سادهس ماجرا، پس درگیر حواشی
https://eitaa.com/Chocolate2005/24818
دقیقا همینطوره، احسنت. بنده خودم یه بار تو تجمعات، به دوتا خانم که خیلی عجیب غریب بود اعمال و رفتارشون شک کردم، اختلاف افکنانه احساس میکردم صحبت میکنن و خیلی تند، برای همین خیلی شک کردم و تا دیروقتم موندم اونجا که اگه کاری کنن منم وارد عمل شم جمع شه بساطشون ولی خب خبری نشد تا زمانی که بودم و بنده فقط عکس گرفتم ازشون که اگه لازم شد داشته باشم.
مخلص کلام این که این واقعیته که خیلیا از قصد میان این حرکاتو میزنن که مارو خراب کنن.
هدایت شده از بیکران ♾️ حسین ابراهیمیان
https://www.karzar.net/327095
پویش حمایت مردم از پاسخ قاطع به نقض تفاهم نامه توسط رژیم صهیونیستی
✅ #حسین_ابراهیمیان |بیـکـران👇
♾️ @bikarran ♾️
☫
هدایت شده از بیکران ♾️ حسین ابراهیمیان
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴همه چیز با رهبری هماهنگه!
+برای همیشه سو استفاده از این جمله نابود شد🤲
✅ #حسین_ابراهیمیان |بیـکـران👇
♾️ @bikarran ♾️
☫
هدایت شده از بیداری ملت
❌ هوشیار باشید
ظاهرا امثال حسام آشنا میدان دار شده اند
میخواهند با مهر محرمانه و به کلی سری زدن بر همه چیز ،جلوی نظارت مردم بر روند اجرای تفاهمنامه را بگیرند.
مردم جهت نظارت باید هم از فرامین رهبر انقلاب اطلاع داشته باشند و هم در جریان مذاکرات و اخبار روند اجرای تفاهمنامه باشند.
قطع برنامه حاج آقا نبویان یک زنگ هشدار بود
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
هدایت شده از پاورقی
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عجیبترین بخش پیام رهبر در مورد تفاهمنامه، تعجب کردن بعضیا بود!
▫بله، بارها شده که نظر رهبری یه چیزی بوده، ولی کار دیگهای انجام شده
⏰ شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۲۰ - شبکه دو
📺 #پاورقی | @pavaraghi_tv2
هدایت شده از پاورقی
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پیام رهبری یعنی اینکه رهبر مقتدر نیست؟
▫این توضیح کوتاه رو بشنوید تا نظرتون عوض بشه
⏰ شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۲۰ - شبکه دو
📺 #پاورقی | @pavaraghi_tv2
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
عجیبترین بخش پیام رهبر در مورد تفاهمنامه، تعجب کردن بعضیا بود! ▫بله، بارها شده که نظر رهبری یه چیز
"چیز بی سابقه ای نیست، بارها در زمان رهبر شهید این اتفاق افتاده"
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
پیام رهبری یعنی اینکه رهبر مقتدر نیست؟ ▫این توضیح کوتاه رو بشنوید تا نظرتون عوض بشه ⏰ شنبه تا چهار
دقیقا همین، باید به برخی اینو یادآوری کرد که رهبر که دیکتاتور نیست!
خیابون رو ترک نکنیم...
خیابون مهم ترین سلاح ماست مردم، با حرف و دستور هیچکس جز دستور اماممون ترک نکنیم خیابون رو!
پشتوانه رهبر و کشورمون باشیم.
هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
تا دیروز میگفتن صبر کنین ببینیم رهبری چی میگن!
الان که نظر رهبر انقلاب معلوم شده میگه سکوت کنید تا اختلاف پیش نیاد!!!
من همینجا فریاد میزنم :
من با شما اختلاف دارم و نمیخوام هم این اختلاف نظر رفع بشه.
درمورد امر نایب امام زمان سکوت کنم؟ مصلحت سنجی کنم ؟
هرگز