eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
"اینا میخوان سعی کنن مطالبه ما بد جلوه داده بشه!!!!" احسنت:) همینقدر ساده‌س ماجرا، پس درگیر حواشی
https://eitaa.com/Chocolate2005/24818 دقیقا همینطوره، احسنت. بنده خودم یه بار تو تجمعات، به دوتا خانم که خیلی عجیب غریب بود اعمال و رفتارشون شک کردم، اختلاف افکنانه احساس میکردم صحبت میکنن و خیلی تند، برای همین خیلی شک کردم و تا دیروقتم موندم اونجا که اگه کاری کنن منم وارد عمل شم جمع شه بساطشون ولی خب خبری نشد تا زمانی که بودم و بنده فقط عکس گرفتم ازشون که اگه لازم شد داشته باشم. مخلص کلام این که این واقعیته که خیلیا از قصد میان این حرکاتو میزنن که مارو خراب کنن.
https://www.karzar.net/327095 پویش حمایت مردم از پاسخ قاطع به نقض تفاهم نامه توسط رژیم صهیونیستی ✅ |بیـکـران👇 ♾️ @bikarran ♾️ ☫
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴همه چیز با رهبری هماهنگه! +برای همیشه سو استفاده از این جمله نابود شد🤲 ✅ |بیـکـران👇 ♾️ @bikarran ♾️ ☫
هدایت شده از بیداری ملت
هوشیار باشید ظاهرا امثال حسام آشنا میدان دار شده اند میخواهند با مهر محرمانه و به کلی سری زدن بر همه چیز ،جلوی نظارت مردم بر روند اجرای تفاهم‌نامه را بگیرند. مردم جهت نظارت باید هم از فرامین رهبر انقلاب اطلاع داشته باشند و هم در جریان مذاکرات و اخبار روند اجرای تفاهم‌نامه باشند. قطع برنامه حاج آقا نبویان یک زنگ هشدار بود 🔴 👇 @bidariymelat
هدایت شده از پاورقی
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عجیب‌ترین بخش پیام رهبر در مورد تفاهمنامه، تعجب کردن بعضیا بود! ▫بله، بارها شده که نظر رهبری یه چیزی بوده، ولی کار دیگه‌ای انجام شده ⏰ شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۲۰ - شبکه دو 📺 | @pavaraghi_tv2
هدایت شده از پاورقی
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پیام رهبری یعنی اینکه رهبر مقتدر نیست؟ ▫این توضیح کوتاه رو بشنوید تا نظرتون عوض بشه ⏰ شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۲۰ - شبکه دو 📺 | @pavaraghi_tv2
خیابون رو ترک نکنیم... خیابون مهم ترین سلاح ماست مردم، با حرف و دستور هیچکس جز دستور اماممون ترک نکنیم خیابون رو! پشتوانه رهبر و کشورمون باشیم.
تا دیروز میگفتن صبر کنین ببینیم رهبری چی میگن! الان که نظر رهبر انقلاب معلوم شده میگه سکوت کنید تا اختلاف پیش نیاد!!! من همینجا فریاد میزنم : من با شما اختلاف دارم و نمیخوام هم این اختلاف نظر رفع بشه. درمورد امر نایب امام زمان سکوت کنم؟ مصلحت سنجی کنم ؟ هرگز
احلی من العسل... التماس دعا دوستان، خیلی زیاد...