هدایت شده از بیکران ♾️ حسین ابراهیمیان
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴همه چیز با رهبری هماهنگه!
+برای همیشه سو استفاده از این جمله نابود شد🤲
✅ #حسین_ابراهیمیان |بیـکـران👇
♾️ @bikarran ♾️
☫
هدایت شده از بیداری ملت
❌ هوشیار باشید
ظاهرا امثال حسام آشنا میدان دار شده اند
میخواهند با مهر محرمانه و به کلی سری زدن بر همه چیز ،جلوی نظارت مردم بر روند اجرای تفاهمنامه را بگیرند.
مردم جهت نظارت باید هم از فرامین رهبر انقلاب اطلاع داشته باشند و هم در جریان مذاکرات و اخبار روند اجرای تفاهمنامه باشند.
قطع برنامه حاج آقا نبویان یک زنگ هشدار بود
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
هدایت شده از پاورقی
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عجیبترین بخش پیام رهبر در مورد تفاهمنامه، تعجب کردن بعضیا بود!
▫بله، بارها شده که نظر رهبری یه چیزی بوده، ولی کار دیگهای انجام شده
⏰ شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۲۰ - شبکه دو
📺 #پاورقی | @pavaraghi_tv2
هدایت شده از پاورقی
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پیام رهبری یعنی اینکه رهبر مقتدر نیست؟
▫این توضیح کوتاه رو بشنوید تا نظرتون عوض بشه
⏰ شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۲۰ - شبکه دو
📺 #پاورقی | @pavaraghi_tv2
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
عجیبترین بخش پیام رهبر در مورد تفاهمنامه، تعجب کردن بعضیا بود! ▫بله، بارها شده که نظر رهبری یه چیز
"چیز بی سابقه ای نیست، بارها در زمان رهبر شهید این اتفاق افتاده"
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
پیام رهبری یعنی اینکه رهبر مقتدر نیست؟ ▫این توضیح کوتاه رو بشنوید تا نظرتون عوض بشه ⏰ شنبه تا چهار
دقیقا همین، باید به برخی اینو یادآوری کرد که رهبر که دیکتاتور نیست!
خیابون رو ترک نکنیم...
خیابون مهم ترین سلاح ماست مردم، با حرف و دستور هیچکس جز دستور اماممون ترک نکنیم خیابون رو!
پشتوانه رهبر و کشورمون باشیم.
هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
تا دیروز میگفتن صبر کنین ببینیم رهبری چی میگن!
الان که نظر رهبر انقلاب معلوم شده میگه سکوت کنید تا اختلاف پیش نیاد!!!
من همینجا فریاد میزنم :
من با شما اختلاف دارم و نمیخوام هم این اختلاف نظر رفع بشه.
درمورد امر نایب امام زمان سکوت کنم؟ مصلحت سنجی کنم ؟
هرگز
هدایت شده از برگ زیتون🌿
🔰خلاصه مطلب اینه:
رهبرمون مخالف بودن. آقای پزشکیان و قالیباف تعهد دادن به رهبری که میتونیم حقوق مردم و محور مقاومت رو بگیریم! میتونیم میتونیم میتونیم!
🚩آقا فرمودن من مخالفم، اگر اینقدر اصرار دارید میتونید، مسئولیتش رو هم باید در آینده بپذیرید!
اونا هم گفتن باشه میپذیریم! حالا هم باید بپذیرن.
بعضیا که عنترِ دستِ سیاسیون هستن و آزادگی ندارن، میگن چرا اجازه داد؟! میتونست اجازه نده!
به همون دلیل که علی علیهالسلام مخالف حکمیت بود ولی اجازه داد!
بله، ولی فقیه دیکتاتور نیست. امام معصوم هم دیکتاتور نیست. لکن اینجاش 🚩دیگه نباید شبیهِ ماجرای حکمیت بشه که هر گندی بزنیم و بعد بگیم علی باید مخالفت میکرد! چرا علی جلومونو نگرفت؟!🚩
این بار علی بلند اعلام کرده مخالف بوده ولی تمام مسئولیت رو اونایی که مذاکره خواستن، پذیرفتن!
نترسید! اگر چیز خوبی بوده، اگر خیر مردم رو میخواستید، در ادامه هم به نام خودتون نوشته میشه این چیز خوب و عالی و زیبا! دستاور ولی فقیه نمیشه! همهی ما یادمون میمونه ولی فقیه مخالف این دستاوردهای عظیم توافق بود!
نترسید و اصرارهایی که خلاف نظر او کردید رو گردن بگیرید!
@babooneh0
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
🔰خلاصه مطلب اینه: رهبرمون مخالف بودن. آقای پزشکیان و قالیباف تعهد دادن به رهبری که میتونیم حقوق مرد
توقع عوضیای رسانه ای و عوضیای سیاست اینه که رهبر سکوت میکرد که اینا باز میتونستن گنداشونو بزنن و مردمو با جمله همه چی با رهبر هماهنگه خفه کنن و صدتا برچسب بهشون بزنن و بعد باز گندش که دراومد، پشت رهبر قایم شن و همه چیزو بندازن گردن آقا که خب آقای شجاعمون الهی فداش شم همه رشته هاشونو پنبه کرد و معلومه که دارن از فشار میترکن و برای همین هر چرت و پرتی میگن و دارن روی واقعی خودشون رو نشون میدن!
روی واقعیشون چیه؟
این که هیچوقت ولایتمدار نبودن و فقط همیشه پشت اسم رهبری قایم میشدن و با اسم رهبر، مردم رو سعی میکردن خفه کنن!
دیگه دورانشون تموم شده، معلومه که روی واقعی خودشونو نشون میدن لیبرالا و عوضیایی که فقط به فکر منافع خودشونن!