هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
10.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مداحی بی نظیر و متفاوت سیدرضا نریمانی در شب عاشورا
مالک بیا که دست علی را نفاق بست
دل را معاویه به همین انتخاب بس
تیغ خواص روی رگگردن علیست
قرآن رفته بر سر نی دشمن علیست
در فتنهی مذاکره حرف از ظرایف است
مالک! علی الأصول،علی،خود مخالف است
امر فقط امر سید مجتبی
حکم فقط حکم سید مجتبی
گاهی عوام جامعه تأخیر میکنند
در بین مصلحت طلبان گیر میکند
چشم خواص در پی نان معاویه است
در سینه خواص نشانه معاویه است
تاعمر و عاص منتظر حرف و گفتگوست
منبر شکسته باد اگر اشعری بر اوست
مالک به هوش باش و کنار علی بمان
میثم صبور باش و به دار علی بمان
عمار با اقامه تبیین قیام کن
تنهاست مرتضی تو به او یک سلام کن
ده ضربه مانده جنگ رسیده به انتها
دستت به تیغ باشد و چشمت به مرتضی
مالک در این میانه تو با مرتضی بمان
از این به بعد منتظر کربلا بمان
✅ با #سعیدیسم :
@saeedism
هدایت شده از آنتی فتنه
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ به امام حسین(ع) هم میگفتند نمیشود. میگفتند به لحاظ عقلی کار درستی نیست. به لحاظ عرفی کار درستی نیست.
🔻قبل از انقلاب درباره امام خمینی میگفتند ایشان عقل سیاسی ندارد. نباید بگوید شاه باید برود. رفتن شاه نشدنی است. میگفتند امام خمینی رویا فروشی میکند. در نهایت چه شد؟
#آنتی_فتنه
━━═━━⊰❀🦋❀⊱━━═━━
عضویت در خط مقدم افشاگری:
@efshagari57
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
شما یه آدم رندوم تو خیابون پیدا کن بهش بگو که:«من با همسایمون مشکل دارم! ▫️این اومده دورتادور خونه
https://eitaa.com/Chocolate2005/24932
منطق شماهم انسان را به فکر می اندازد، شرمنده دیگه ما قشر انقلابی درجریان نبودیم که چین و روسیه 47 سال به بدترین شکل تحریممون کردن و درباره انواع و اقسام کارامون فضولی کردن و هی تهدید و جنگ نرم و رسانه ای علیهمون راه انداختن و سردار سلیمانی رو شهید کردن و داعش و القاعده و گروهکای تروریستی دیگه رو ساختن و دورمون کلا پایگاه نظامی زدن و خون کشورای مسلمون همسایهمونو کردن تو شیشه و کلی فتنه راه انداختن تو این سالا و حتی دی ماه کلی شهید دادیم و کشته سر کودتای اونا و بعدشم دوبار به ما حمله نظامی مستقیم کردن و جنگ راه انداختن امامونو شهید کردن و کلی سردار و فرمانده و جوون شهید کردن و کلی بچه بی گناه رو به خاک و خون کشیدن و مدرسه زدن و هردوبارم وسط مذاکره حمله کردن و آتش بسم هرروز دارن نقض میکنن و اسرائیل هم بزرگترین پایگاه نظامیشونه و غصب کرده و کشته و میکشه و وحشی بازی میکنه و صدتا چیز دیگه که نمیگنجه تو یه پیام، دیگه شما ببخش که ما فکر میکردیم اینا کار آمریکا بوده نگو کار چین و روسیه بوده ای بابا😔💔
#ThinkTime
هدایت شده از برگ زیتون🌿
🤝ببینید عزیزان سربسته بگم😁
آقا در پیامشون به صورت خاص و ویژه، رییسجمهور رو مخاطب قرار دادن. میتونستن بگن رییسجمهور و رییس هیئت مذاکرهکننده!
✅اما نگفتن! از بقیه در حد «سایر اعضا» نام بردن! چرا؟ آیا بقیه مثل قالیباف موثر نبودن تو این توافق؟ بودن!
❓پس چرا آقا رییسجمهور رو مخاطب قرار میدن و تأکیدشون ایشونه؟ بیاید حدس نزنیم؛ اما اگر میخوایم موجب بسط ید ولی جامعه بشیم، ما هم باید رییس جمهور رو مورد مطالبه قرار بدیم.
🔅ما هی میگفتیم بابا قالیبافم فکرش اونوریه، انتخاب آقا نیست، آقا مخالفه، چرا میگفتیم؟ چون بعضیا که فکر میکردن چون قالیباف اونجاست پس حتماً مذاکرات خوبه، آگاه بشن!
✅اما حالا دیگه همهچیز واضحه. نیازی به پرداخت دائمی به قالیباف نیست!
⚜از ابتدا اسم قالیباف بعضیا رو برد تحتالشعاع تا پر انقلابیون به پر اونا نگیره! یعنی از قضا میخوان شما بیشتر به قالیباف بپردازید و بعداً هم همه مسئولیت اشتباهات گردن او باشه!
👈🏻اما آقا صراحتا مسئولیت رو اول به گردن رییسجمهور گذاشتن. پس ما هم باید بیشتر درمورد توافق، رییسجمهور رو مورد مطالبه قرار بدیم!
@babooneh0
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
🤝ببینید عزیزان سربسته بگم😁 آقا در پیامشون به صورت خاص و ویژه، رییسجمهور رو مخاطب قرار دادن. میتونست
_"اگر میخوایم موجب بسط ید ولی جامعه بشیم، ما هم باید رییس جمهور رو مورد مطالبه قرار بدیم."
_"از قضا میخوان شما بیشتر به قالیباف بپردازید و بعداً هم همه مسئولیت اشتباهات گردن او باشه!"
_"آقا صراحتا مسئولیت رو اول به گردن رییسجمهور گذاشتن. پس ما هم باید بیشتر درمورد توافق، رییسجمهور رو مورد مطالبه قرار بدیم!"
اینا خییییلی خیلی خیلی خیلییییی نکات مهمی ان، خیلی مهم، خیلی خیلی خیلی مهم خیلی زیاد. مهم ترین نکتهن.
#ThinkTime
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
_"اگر میخوایم موجب بسط ید ولی جامعه بشیم، ما هم باید رییس جمهور رو مورد مطالبه قرار بدیم." _"از قضا
اصل، جریان غربگرا و الان در رأسشون پزشکیانی که شخص دوم مملکته و بیشترین قدرت اجرایی رو داره هست که باید شناسونده بشن، مطالبه گری بشه ازشون و بگیم که راه ما از شما غربگراها جداست!
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
متاسفانه تو روضه ها به امام سجاد علیه السلام خیلی پرداخته نمیشه، درصورتی که وقتی بخوای بهش فکر کنی متوجه میشی واقعا امام سجاد علیه السلام یکی از مصیبت دیده ترین افراد ماجرای کربلا بودن. جوری که کل باقی عمرشون رو ایشون خیلی گریه میکردن، آب میدیدن، کودک میدیدن، هرچی میدیدن اشکای مبارکشون جاری میشده. شما تصور کن، پدر و برادر و عمو، بالاتر از همه امامت داره یه کم اونورتر به وحشیانه ترین شکل ممکن شهید میشه و تنهای تنهاست و به خاطر بیماری و وظیفه ای که رو دوشته نتونی بری کمکش، اسارت اهل حرم رو ببینی، و بعد مجبور به ادامه زندگی باشی؛ اونم نه حالت عادی مثل ما، بلکه وظیفه امامت رو دوشت باشه. واقعا سخته، امان از دل سجاد💔
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
بچه همون عموم🗿💔 هالند میبینم یاد خودم میوفتم دیگه اینقدری که اذیتم کردن، هرچند واقعا شباهتی نیست:/
🤣🤣🤣🤣🤣
شادمون کردی تو این هیری ویری😂🤍
هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
بند اول که مربوط به آتش بس و خروج از لبنان بود عملی نشد. اینم از حمله به کشورمون.
دشمن خلف وعده کرد. جناب پژشکیان، بازم میخوای با تهدید به استعفا کار خودتو پیش ببری و دست نیروهای نظامیمونو ببندی؟
هدایت شده از 🇱🇧کتابخانهی خیابان نوزدهمـ🇮🇷
ای خدا؛ به قول آقا میثم، دست سید مجید و قرارگاه خاتم روی ماشه خشک شد آقایون!!