هدایت شده از برگ زیتون🌿
🤝ببینید عزیزان سربسته بگم😁
آقا در پیامشون به صورت خاص و ویژه، رییسجمهور رو مخاطب قرار دادن. میتونستن بگن رییسجمهور و رییس هیئت مذاکرهکننده!
✅اما نگفتن! از بقیه در حد «سایر اعضا» نام بردن! چرا؟ آیا بقیه مثل قالیباف موثر نبودن تو این توافق؟ بودن!
❓پس چرا آقا رییسجمهور رو مخاطب قرار میدن و تأکیدشون ایشونه؟ بیاید حدس نزنیم؛ اما اگر میخوایم موجب بسط ید ولی جامعه بشیم، ما هم باید رییس جمهور رو مورد مطالبه قرار بدیم.
🔅ما هی میگفتیم بابا قالیبافم فکرش اونوریه، انتخاب آقا نیست، آقا مخالفه، چرا میگفتیم؟ چون بعضیا که فکر میکردن چون قالیباف اونجاست پس حتماً مذاکرات خوبه، آگاه بشن!
✅اما حالا دیگه همهچیز واضحه. نیازی به پرداخت دائمی به قالیباف نیست!
⚜از ابتدا اسم قالیباف بعضیا رو برد تحتالشعاع تا پر انقلابیون به پر اونا نگیره! یعنی از قضا میخوان شما بیشتر به قالیباف بپردازید و بعداً هم همه مسئولیت اشتباهات گردن او باشه!
👈🏻اما آقا صراحتا مسئولیت رو اول به گردن رییسجمهور گذاشتن. پس ما هم باید بیشتر درمورد توافق، رییسجمهور رو مورد مطالبه قرار بدیم!
@babooneh0
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
🤝ببینید عزیزان سربسته بگم😁 آقا در پیامشون به صورت خاص و ویژه، رییسجمهور رو مخاطب قرار دادن. میتونست
_"اگر میخوایم موجب بسط ید ولی جامعه بشیم، ما هم باید رییس جمهور رو مورد مطالبه قرار بدیم."
_"از قضا میخوان شما بیشتر به قالیباف بپردازید و بعداً هم همه مسئولیت اشتباهات گردن او باشه!"
_"آقا صراحتا مسئولیت رو اول به گردن رییسجمهور گذاشتن. پس ما هم باید بیشتر درمورد توافق، رییسجمهور رو مورد مطالبه قرار بدیم!"
اینا خییییلی خیلی خیلی خیلییییی نکات مهمی ان، خیلی مهم، خیلی خیلی خیلی مهم خیلی زیاد. مهم ترین نکتهن.
#ThinkTime
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
_"اگر میخوایم موجب بسط ید ولی جامعه بشیم، ما هم باید رییس جمهور رو مورد مطالبه قرار بدیم." _"از قضا
اصل، جریان غربگرا و الان در رأسشون پزشکیانی که شخص دوم مملکته و بیشترین قدرت اجرایی رو داره هست که باید شناسونده بشن، مطالبه گری بشه ازشون و بگیم که راه ما از شما غربگراها جداست!
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
متاسفانه تو روضه ها به امام سجاد علیه السلام خیلی پرداخته نمیشه، درصورتی که وقتی بخوای بهش فکر کنی متوجه میشی واقعا امام سجاد علیه السلام یکی از مصیبت دیده ترین افراد ماجرای کربلا بودن. جوری که کل باقی عمرشون رو ایشون خیلی گریه میکردن، آب میدیدن، کودک میدیدن، هرچی میدیدن اشکای مبارکشون جاری میشده. شما تصور کن، پدر و برادر و عمو، بالاتر از همه امامت داره یه کم اونورتر به وحشیانه ترین شکل ممکن شهید میشه و تنهای تنهاست و به خاطر بیماری و وظیفه ای که رو دوشته نتونی بری کمکش، اسارت اهل حرم رو ببینی، و بعد مجبور به ادامه زندگی باشی؛ اونم نه حالت عادی مثل ما، بلکه وظیفه امامت رو دوشت باشه. واقعا سخته، امان از دل سجاد💔
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
بچه همون عموم🗿💔 هالند میبینم یاد خودم میوفتم دیگه اینقدری که اذیتم کردن، هرچند واقعا شباهتی نیست:/
🤣🤣🤣🤣🤣
شادمون کردی تو این هیری ویری😂🤍
هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
بند اول که مربوط به آتش بس و خروج از لبنان بود عملی نشد. اینم از حمله به کشورمون.
دشمن خلف وعده کرد. جناب پژشکیان، بازم میخوای با تهدید به استعفا کار خودتو پیش ببری و دست نیروهای نظامیمونو ببندی؟
هدایت شده از 🇱🇧کتابخانهی خیابان نوزدهمـ🇮🇷
ای خدا؛ به قول آقا میثم، دست سید مجید و قرارگاه خاتم روی ماشه خشک شد آقایون!!