یهطوریباشبهتکهمیرسن
بگنمالکدوممکتبیکهانقدرمشتیهستی...
بتونیسینهسپرکنیبگی:
منمولام امامعلیِ..🌺
#بسیجی•📎•
میگفت:
خدایا ما رو ببخش؛
کہ توۍِ انجام کارِ خوب..
یا جــار زدیم، یا جــا زدیم.
همیشهقـبلازسـفرکـربلـامیگـفت
کـولهیسفـرکهمیبنـدیاطـلاعبـده
دلاونـاییکههـمکهمیخـواستـنباشـن
ونیستـنتوکولـهبـزارباخـودتببـر
#شهیدمحمودشفیعی