eitaa logo
‹کـولـه‌بارِعـشق³¹³ ☫ '
1.1هزار دنبال‌کننده
6.9هزار عکس
5.8هزار ویدیو
27 فایل
‌‌‌‌‌‌‌‌‌اینجا سرزمینِ دل‌هایی‌ست که هنوز به نور،امید،عشق و خدا باور دارن🪄🎀 اینجا از خالقِ مهربون و اهل بیت می‌نویسیم از آرامشی که فقط یادِ خدا میده کوله‌بارمون سبک نیست،اما پر نورِ✨🌝 تولدمون:¹⁴⁰³/⁵/⁸ من اینجام: @m_sadat_86 کپی؟!سنجاق چنلُ بخون👀
مشاهده در ایتا
دانلود
ازمن‌اثری‌نیست‌که‌جامانده‌ام‌اما هرجا‌که‌نظر‌میکنم...💔🕶+!" - - ﴿||
بنده‌ای‌باخداگفت: اگرسرنوشت‌مرانوشته‌ای پس‌چرادعاکنم؟ خدا‌گفت: شاید‌نوشته‌باشم‌هر‌چه‌دعا‌کند!✨🌱
وَسَط‌جاذبه‌ۍ‌ِاین‌هَمه‌رَنگ‌ نوکرت‌تا‌به‌اَبَد‌رَنگ‌شُماست بی‌خیال‌ِهَمه‌ۍ‌‍ِ‌مَردُم‌شَهر ! دِلَم‌آقابِه‌خُدا‌تَنگ‌شُماست :)💔
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نیومدنم‌برا‌کدوم‌گناه‌منه؟!💔:)
-اَنـْا‌قـَلبي🫀 -وَ‌عـَقلي🧠 -وَ‌دَمــي🫁 -وَ‌دَرمــآنی❤️‍🩹‌‌ .🌱
8.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ای‌وِای‌اَگه‌اِمام‌رِضایی‌نَداشتَم...💔
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای‌مَن؛خیلی‌دوست‌دارَم!❤️‍🩹
|دعاکنیدشهیـدبشم...| یه روز آقا آرمان بهمون گفت: بچه‌ها همه‌تون فردا روزه بگیرید بیاید حوزه، قراره افطاری بدیم. فرداش همه موقع اذان مغرب سر سفره نشسته بودیم. آقا آرمان رو کرد به بچه‌ها گفت: خب ان‌شاءالله که نماز و روزه‌هاتون قبول باشه؛ شما دل‌هاتون پاکه و چیزی به افطار نمونده، ازتون می‌خوام برام یه دعا کنید. همه گفتیم: آقا چه دعایی کنیم؟ آقا آرمان گفت: دعا کنید شهید بشم... همه‌مون دستامون رو گرفتیم بالا دعا کردیم؛ اصلا انگار نمی‌دونستیم داریم چه دعایی می‌کنیم؛ شاید بعضی‌ها معناش رو هم‌ نمی‌دونستند... به‌روایت‌ِیکی‌ازمتربی‌های‌شهید
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من ضامن زندگیت شدم، اقا یه کاری کن اربعین حرمت باشم :) ╭═══ೋ•☆‌ۣۜۜ፝‌•ೋ═══╮