1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- من ازت یه کربلا فقط میخوام💔
به قول حاج مهدی سلحشور :
هرچے خیر تو عالمہ دم خونہِ امام حسینہ :)))💔
بیمارِ کربلا، تو دوا کن مــریض را
بــیمارِ کربلا شده ام سالیانِ سال💔-'
#حسین
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مگه من چند تا امام حسین دارم !:)
_گفتم: تا کربلا چقدر راه است؟
گفت: چند لحظه ...
هر کجا باشی مهمان اویی!
رو به قبله بایست وسه مرتبه بگو:؛
[صَلَّى اللَّهُ عَلَیْکَ یَا أَبَا عَبْدِاللَّهِ]
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حسین تو قلبم داره ریشه❤️🩹
‹#اربـآب_حـسیݩ›
╭═══ೋ•☆ۣۜۜ፝•ೋ═══╮