هنوزم چشمای تو
هنوزم چشمای تو
مث شبای پر ستارس
هنوزم دیدن تو برام مث
عمر دوبارس
هنوزم وقتی میخندی
دلم از شادی میلرزه
هنوزم با تو نشستن
به همه دنیا میارزه
اما افسوس تورو خاستن
دیگه دیره،دیگه دیره
ولی افسوس به نخاستن
دلم آروم نمیگیره،نمیگیره
...
ناگهان به حال خود گریستم ، چرا که بعد از هر خوشی ، نگران بودم که چقدر طول میکشد تا اندوه دوباره به سراغم بیاید.