بابتش دیگه انقدر ناراحت نیستم، میدونم اتفاقی که باید میافتاد میدونم اون غمه واسم لازم بود، میدونم باید بزرگ میشدم، همین.
انقد این روزا کم آوردم که نمیدونم باید چیکار کنم فقط دلم میخواد برم دور شم از تمام آدما....
خوبیه حرف زدن با خدا،اینه که لازم نیست منظورت رو بهش توضیح بدی،خودش همه چیو میدونه.