خوبیه حرف زدن با خدا،اینه که لازم نیست منظورت رو بهش توضیح بدی،خودش همه چیو میدونه.
هدایت شده از 𝑽𝒆𝒏𝒖𝒔
یه آدمایی میان تو زندگیت تورو از انسان بودن پشیمون میکنن، با اونا در حد حیوون رفتار کن
@Venosssssss