هدایت شده از دَراِبهامღ
رفقا ما با هر آماری تبادل داریم
و برامون فرقی نمیکنه
پس حتما به آیدی زیر پیام بدید😉
جهت تبادل
@seraj_nur
دَراِبهامღ
بسم رب المهدی♥️
↻آنچہامروز گذشت . .
ݪفندهرفیقبمونۍقشنگتره!
وضـویـٰادِتوننَـرھ••
شَبِـتونمنـوَربھنـورخُـدا••¡ッ
اِلتمـٰاسدُعـٰا!••
یـٰاعَـلۍمَـدد..••!
آیت الله محمد تقی بهجت میفرمودند:
هر کس هر روز سوره یس بخواند و ثواب آن
را به حضرت زهرا سلام الله علیها هدیه کند
همچنین دعای عهد و ثواب آن را به مادر امام زمان ارواحنا فداه هدیه کند
سوره واقعه هم خوانده و ثوابش را به امیرالمومنین علیه السلام هدیه کند.
چه بخواهد و چه نخواهد عاقبت بخیر میشود نخواهد هم به زور میشود!
یکی دیگر از چیزهایی که از نظر ایشان موجب عاقبت بخیری میشود
ذکر تسبیحات حضرت زهرا سلام الله علیها میباشد.
اِمامحُسین موقع شهادتِ
بچه شیر خواره اَش گفت:
هَوّن علی مانزَل بي أنهُ بعینِاللّٰه..
همین که خُداداره میبینه
این سختی برایِ من آسونه!
به شمام اَگه داره سخت میگذره
به خاطرِخدا تحمُل کنید..
چون این سختی پیشِ چشم خُداست..