هدایت شده از _ عدم .
مگر قرار نبود به یاد بچه های میناب در مذاکرات با قاتلشان شرکت کنید؟!
مگر قرار نشد ۱۰ شرط رهبری اصل باشد؟!
مگر قرار نشد غیرت ایرانی داشته باشید؟!
مگر قرار نبود از طرف تمام ملت شریف ایران حرف بزنید؟!
مگر قرار نبود…؟!!
پس چه شد، تنگه را، گلوی دشمن را که رها کردید!!
به رگ غیرت نداشتیتان برنخورد، ملتتان را گشته نامیدند؟!
حس حقارت نکردید بعد از سکوت در برابر گستاخی های آن قاتل عزیزانمان؟!
چطور با خودتان کنار آمدید و گفتید: اگر اجناس کشاورزان آمریکایی خوب بود چرا نخریم میخریم!!!
ماشاالله؛ روی مردم ایران و بچه های میناب را سفید کردید .
اما علیالاصول مردم ایران تا پای جانشان پای رهبری هستند ، حیف که آقایمان هنوز اذن ورود علنی به ما نداده، وگرنه چنان دهان منافق بیوطن را خورد میکردیم که برای بزرگانتان درس عبرت شوید .
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و کاش شب تاسوعا،هنگام گفتن این جمله بمیرم❤️🩹:
هدایت شده از _ عدم .
برای بدرقه امام شهید آقای پناهیان حرف قشنگی زدن:
«مثل اربعین عراقیا در خونه هاتون باز کنید برای اسکان کسایی که اومدن به بدرقه آقا » .