🕊 تا باشدم #بهانه ای از بهر بازگشت
دل را به جا گذاشته رفتم زکوی تو...
#تو_باشی_من_یاد_حرم_نکنم
┈┉┅━❀♡❀━┅┉┈
@Delgooye
┈┉┅━❀❀━┅┉┈
خونشون اصفهانه
چند وقت پیش رفتن مشهد
از سقاخونه آب آورده
و پست کرده برام .
جدای از سلیقه خوبش تو بسته بندی کادویی که برام خریده ، باید بگم خیلی بامعرفته
خیلی زیاد.
میشود برایش مرد:)♥️
رفیقم