🕊 تا باشدم #بهانه ای از بهر بازگشت
دل را به جا گذاشته رفتم زکوی تو...
#تو_باشی_من_یاد_حرم_نکنم
┈┉┅━❀♡❀━┅┉┈
@Delgooye
┈┉┅━❀❀━┅┉┈
خونشون اصفهانه
چند وقت پیش رفتن مشهد
از سقاخونه آب آورده
و پست کرده برام .
جدای از سلیقه خوبش تو بسته بندی کادویی که برام خریده ، باید بگم خیلی بامعرفته
خیلی زیاد.
میشود برایش مرد:)♥️
رفیقم
دلگویه♡
تا زمانی که رسیدن به تو امکان دارد ، زندگی درد قشنگیست که جریان دارد.
زندگی درد قشنگیست به جز شب هایش ، که بدون تو فقط خواب پریشان دارد.
دلگویه♡
زندگی درد قشنگیست به جز شب هایش ، که بدون تو فقط خواب پریشان دارد.
یک نفر نیست تورا قسمت من گرداند؟ کار خیر است اگر این شهر مسلمان دارد،
دلگویه♡
یک نفر نیست تورا قسمت من گرداند؟ کار خیر است اگر این شهر مسلمان دارد،
خواب بد دیده ام ای کاش خدا خیر کند ،
خواب دیدم که تو رفتی بدنم جان دارد.