eitaa logo
پرایوتِ دتری
90 دنبال‌کننده
459 عکس
238 ویدیو
1 فایل
اینجا ؟ یه پناه امن برای من . ای غریبه‌ی آشنا، جهان بعدی قول بده پشت منی! :) بر من ببخش ‌. . - اگر نوشته‌هایم تورا یاد کسی می‌اندازد . کپی ؟! اصلا .
مشاهده در ایتا
دانلود
اینجوری برات بگم که هر کسی لیاقت مهربون بودن انسان بودن بخشنده بودن داشتن اصالت و ذات وفاداری ندارن. برا همینه که آدمایی که همه اینارو داشته باشند کمه خب درک شون میکنم مهربون بودن سخته دل شکستن خیلی آسون تره انسان بودن کار هر کسی نیست مگه راحته کمبود های بچگی تو رو کسی خالی نکنی و یاد بگیری عقده هات ربطی به بقیه ندارن سخته عیب بقیه رو تو چشم همه نکنی تا عیب خودت تو چشم نباشه اره خیلی سخته خب کینه به دل گرفتن خیلی راحت تر از بخشیدنه برا بخشیدن باید دلت دریا باشه و خدا به هر کسی دل دریا نمی‌ده که اصالت و ذات از ریشه میاد ریشه داشتن سخته هر کسی از پسش بر نمیاد اما موقع طوفان تنها کسانی که ریشه داشتن باقی می مانند .. وفاداری تا خیانت معلومه خیانت راحت تره آخه سخته خب آدم به یکی متعهد باشی هر کسی جرعت شو نداره خلاصه که خدا به هر کسی اینارو نمی‌ده کمه از آدم های که همه اینارو داشته باشند اگه داری قدر خودتو بدون و ،بدون که مشکل از تو نیست خدا به هر کسی ظرفیت داشتن همچین آدمی و تو زندگی نمیده .. میگیری که چی میگم🤝🙂.
میبینی یه سری ادما به هر کی میرسند چه خوب چه بد مسخرشون میکنن 😂😂 اینجور آدما یه سری عقده از بچگی تو دلشون ریشه کرد و مثل یه چی رو مغزشون راه میره و برا ساکت کردن اون عقده ها بقیه رو مسخره میکنند حتی اگه طرف عیبی نداشته باشه.
پرایوتِ دتری
میبینی یه سری ادما به هر کی میرسند چه خوب چه بد مسخرشون میکنن 😂😂 اینجور آدما یه سری عقده از بچگی تو
البته اشتباه نکنید. بعضی ها با اون عقده کنار میان فهم اینو دارن که عقده شون ربطی به بقیه نداره و به خودشون تعلق داره بعضی ها آنقدر ضعیف هستن که از پسش بر نمیان و با مسخره و تحقیر کردن بقیه کمی ساکتشون می‌کنن واقعا دلم براشون می‌سوزه 😂🫂.
فکر کنم بدنِ دست دوم انداختن بهم ، همش خسته ام.
‌تم زندگی ایرانیا غروب جمعه‌س.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
00:00
هر آدمی یک دردی، غمی، حسرتی داره که نه تنها با هیچ‌کس که حتی اغلب، با خودش هم نمی‌تونه در موردش حرف بزنه.
از یجایی به بعد یاد میگیری کنار بیای، کنار بزاری، کنار بمونی.
مواظب آدم های مهربون زندگیتون باشید کاری نکنید به اون ورژن سنگشون تبدیل بشن :)