افسردگی ،سردرد، حمله پنیک و اضطراب اینا علائم یه فرد ضعیف نیست؛
نشونه های اینه که یه شخص برای مدت طولانی بیش از حد قوی بوده:)❤️🩹
نمیدونم
شاید امشبم بشینم برای تمام چیزهایی که حقم نبود ولی تجربه کردم، گریه کنم:))))
گاهی سکوت میکنی چون اینقدر رنجیدی که نمیخوای حرف بزنی گاهی سکوت میکنی چون واقعا حرفی برای گفتن نداری سکوت گاهی یک اعتراضه و گاهی هم انتظار اما بیشتر وقتها سکوت برای اینه که هیچ کلمهای نمیتونه غمیرو که تو وجودت داری توصیف کنه.