ترجیح میدم سینگل بمونم تا اینکه برای یهویی خوابیدنم قرار باشه بحث کنم ، معذرت خواهی کنم .
چه ميدونم مثلا به جزئياتی در موردم توجه كن كه
حتی خودمم متوجهشون نيستم و گرنه كه همه ميتونن بگن چشمات خوشگله.
بزرگترین باگی که دارم اینه که به محض اینکه باهام خوب برخورد میکنن یادم میره چقدر قبلش اذیتم کردن...