از قطع رابطه با هیچکس ناراحت نمیشم ، چون انقد بهش فرصت دادم که مطمئن شدم بی ارزشه.
چرا باید آنقدر سخت بگیرن که اسم امتحان میاد اشک از چشام سرازیر بشه نمیفهمم تازه مثلا بیخیالم و برام مهم نیست اینجوریم مهم بود خودکشی میکردم 😂👩🏻🦯.
شاید اگه روابطِ انسانی اینقدر
پیچیده نبود . .
- بهت پیام میدادم و میگفتم
نبودت از ریشه غمگینم کرده.
همیشه اضطراب داشتن هم خیلی بده،
چون حتی یه وقتایی استرس میگیری که چرا همهچیز آرومه؛
بازار و خرید کردن❌
تراپی✅
عمیقاً نیاز داشتم قبل شروع امتحانات یه سر برم خرید👩🏻🦯🎀.
وایبی که بازار میده 🛐💘