پرایوتِ دتری
چقد زر میزنی نصف شبی 🦦🫂 قیافه گریون منو یادت بیار بعد میفهمی کی کیو بیشتر دوس داله🦦🎀
فدات 🫂
نمخام چه ربطی داله
پرایوتِ دتری
واهای قرار بود زود بخوابم صبح پاشم.
بعد دو جمله با ملی قانون حرف زدیم ساعت شد سه و نیم :/
پرایوتِ دتری
ولی من هروقت اومدم صبحونه بخورم یا نون نداشتیم یا پنیر.
ولی من هر وقت آومدم چایی بخورم یا آب جوش نبود یا چایی دم نبود.
از ته قلبم دلم رخ دادن اتفاقی رو میخواد که حس کنم زندگی هنوز ارزشش رو داره.