کم بدبختی داشتم الان باید برا پر خوردیمم غصه بخورم خب کنترل کن زن کمتر بخور عاحح.
عزیزم با من از برنامهریزی واسه آینده صحبت نکن، من شاید همین فردا در و پنجرهها رو ببندم و شیر گاز رو باز کنم.
فقط منم که دارم له له میزنم تا فرداشب زودتر برسه و دیگه فقط هیئت، هیئت، هیئت یا شما هم همینطور؟!
هدایت شده از 𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
آریس ، بذار اطرافیانت هم یه نفسی بکشن بجای اینکه هر ثانیه منتظرِ یه حرکتِ عجیب از طرف تو باشن.