پرایوتِ دتری
اما ببخشید که توروضه هات بیش تر برای غمهای خودم گریه کردم حسینجان :))
من یقین دارم روزی
دوست داشتن تو عاقبت
به خیرم میکند.
یعنی عاشق خانوادمم بعد گریه کردن رفتم پیششون میگن چشات قرمزه بعد ازظهری تو دسته خیلی گریه کردی نه؟ 👩🏻🦯🤣.
پرایوتِ دتری
یعنی عاشق خانوادمم بعد گریه کردن رفتم پیششون میگن چشات قرمزه بعد ازظهری تو دسته خیلی گریه کردی نه؟ 👩
امشب یه رفیق پایه میخواستم تو بغلش تا صبح گریه کنم رفیق پایم پیشمه ولی حالش خوبه نمیتونم برا خالی شدن خودم حالشو خراب کنم 🦦😂.
هدایت شده از - سیندرلـابدونِکفش👠؛
۹۰ درصد مواقع حرفای مردم رو تایید میکنم که دیگه بیشتر حرف نزنن.