eitaa logo
حَنـʜᴀɴɪɴـین🇮🇷'🖤
536 دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
1.5هزار ویدیو
11 فایل
﷽ «یا مَن لا یُرجَۍ اِلا هُو» اِی آن کہ جز او امیدے نیست👀♥️! ˼ حَنـیـن، دلتنگے تا وقٺ ِ قࢪار(:✨ ˹ " ما را بقیہ پـس زدھ بودند هزارباࢪ! ما را حـسیـن بود کہ آدم حساب کرد🙃🫀. " کانال ناشناس‌مون↓ - @Nagofteh_Hanin < بہ یاد حضرٺ‌مادࢪۜ >
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از سید کاظم روح بخش
23.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
می گفت: مگه امام حسین الان تو بهشت نیست؟! پس چرا اینقد براش گریه می کنین و تو سر خودتون می زنین❓ 1⃣ قسمت اول پاسخ به شبهات محرم شبهاتی که این روزها وارد ذهن نوجوان ما کردند... پاسخ شبهه اول رو ببین و نشر بده به تمام دوستات ( باهم یک گردان بزرگ میشیم👌) ✅ ۵ دقیقه هم منبر هم روضه 📎 اینستاگرام | ایتا | تلگرام | روبیکا | توییتر
آيت الله وحيد خراسانى توصیه کردند: تا روز «عاشورا » كه نزديك است، *روزى صدمرتبه سوره توحيد* =🌹 را بخوانيد و به حضرت 《سيدالشهدا 》علیه السلام هديه كنيد، ِ اِن شاءالله فيوضاتى نصيبتان ميشود، ■شرطش هم اين است مردم را دعوت به اين عمل كنيد. ■همچنین اشاره کردند چقدر خوب است که این عمل نورانی ■ تلاوت صدمرتبه سوره توحید و هدیه نمودن به روح مطهر و نورانی حضرت سیدالشهداء علیه السلام به نیابت از حضرت《 حجت ابن الحسن المنتظر المهدی 》(عجل الله تعالی فرجه الشریف )انجام شود .
یجایی‌‌استاد‌پناهیان‌میگفت: بعضیـٰاوقتےگرفتار‌میشن‌میگـن: خدایـاااا..! مگه‌من‌چیکارکردم‌ڪه‌بـاید انقدربدبختۍبکشم...؟! اینابـاید‌درست‌حـرف‌بزنن! بـایدبگن: خدایااا..! مگه‌من‌بدنمـٰازمیخونم ڪه‌انقدرگرفتارمیشم‌..! ‌‌
قشنگ‌ترین‌جمله‌ی‌که‌شنیدم‌اینه‌که‌میگه... [دست‌من‌و‌تو‌نیست‌که‌نوکرش‌شدیم/ حسین‌خیلی‌زحمت‌مارا‌کشیده‌است!]
امشب شبِ خانوم سه ساله‌ست... الهی به رقیه💔:)
Javad MoghadamMoghadam-Shab4Moharram1393[05].mp3
زمان: حجم: 8.5M
عمه دلش خوش باشه که رقیه خوابه بابایی اما نمیشه اخه من، لالایی میخوام بابایی اینم بهونس که بگم بابایی میخوام بابایی💔🥀
با روضه حسین(ع)...
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا