یجاییاستادپناهیانمیگفت:
بعضیـٰاوقتےگرفتارمیشنمیگـن:
خدایـاااا..!
مگهمنچیکارکردمڪهبـاید
انقدربدبختۍبکشم...؟!
اینابـایددرستحـرفبزنن!
بـایدبگن:
خدایااا..!
مگهمنبدنمـٰازمیخونم
ڪهانقدرگرفتارمیشم..!
قشنگترینجملهیکهشنیدماینهکهمیگه...
[دستمنوتونیستکهنوکرششدیم/
حسینخیلیزحمتماراکشیدهاست!]
Javad MoghadamMoghadam-Shab4Moharram1393[05].mp3
زمان:
حجم:
8.5M
عمه دلش خوش باشه که رقیه خوابه بابایی
اما نمیشه اخه من، لالایی میخوام بابایی
اینم بهونس که بگم بابایی میخوام بابایی💔🥀
#بنت_المهدی
_بهقولحاجمهدیرسولی:
گذرمتابهدرِخانهاتافتادحسین...
خانهآبادشدمخانهاتآبادحسین(((:💔
کربلایمببرۍیانبرۍحرفےنیست
تونگیرازمنِبیچارھحسینگفتنرا(:
.
#محرم
#امام_حسین
❥@Modafa_Eshgh