وظیفهیکمنتظرآمادهنگهداشتنخودشو
جامعهاست،گناهنکردناست،پیداکردن ارتباطقلبیباامامزمان(عج)است!
‹ روحمان پاره پاره بود اما وقتی
در هیئتِ تو بودیم ، زخمهایمان
کمتر درد میکرد . .❤️🩹 ›
ابراهیم همیشه میگفت:
دشمن داره کار می کنه تا
مهمترین مسائل در نگاهِ
مردم تغییر کنه...:)
ولا بکینَّ علیکُ بُکـاءَ الفاقـدین.
ودر نبودنـت بلند بلند گریه می کنم؛
|دعای کمیل|
السلامعلےالحسين
وعلےعلۍأبنالحسين
وعلےأولادالحسين
وعلےاصحابالحسين✨
#امام_حسین_من♥️
هدایت شده از فارس نوجوان
34.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در تاریکی ها،
تو برای وجود کوچک و راه نابلد ما، دریا بودی.
ما را دربرگرفتی و راه نشانمان دادی.
تا در تلاطم دنیا به آرامش اقیانوس برسیم.
به آن علمی که نور است.
تو معلم رسیدن به نور بودی.
۱۲ اردیبهشت تو بهشتی شدی، در حالی که چراغی که روشن کردی هنوز برای ما هادیست.
روز معلم به همه انسانهای انسانساز مبارک
@fars_nojavan
معلّمین عزیز! باید جوانان را بسازید. باید نوجوانان را با روحیهی کار، استقلال و علمطلبی، پرورش دهید، نه با روحیهی مدرکطلبی.
مقام معظم رهبری
تشکیل هویت نسل جدید به دست معلم است؛ نقشی پررنگتر از نقش خانواده و پدر و مادر
مقام معظم رهبری
وَ الفَ بَینَ قلوبُهُم...♥️
و خدایی که دانه های انار را یکی یکی کنار هم قرار می دهد!
می داند که تو را درون کدام "قلب"قرار دهد...