السلامعلےالحسين
وعلےعلۍأبنالحسين
وعلےأولادالحسين
وعلےاصحابالحسين✨
#امام_حسین_من♥️
1640
زنگبزنید ؛
کسیپشت ِخطه ، کههمیشهپای ِدردودلا
میشینه :)🌿.
-آقای ِاباعبدالله
دوبارهبازدلتنگم
هوایمشهدالرضاکرد
هوایاونصحنوسرایکه
همیشهدردمودواکرد
#امام_رضای_دلم
شهادتآمدنینیست ..
رسیدنیاست؛
بایدآنقدربدونیتابهآنبرسی:)
-حاجحسینیکتا
برومادرتراخدمتکن
برودستوپایشراببـوس
منتابهحالچیزی
سودمندتربرحالوآیندهانسان
موثرترازخدمتبهمادرنیافتم🌱؛))
|آیتاللّٰهمصباحیزدی|