هدایت شده از "سکوت اجباری"!!
هدایت شده از "سکوت اجباری"!!
جان هر رئیس جمهوری، مهمه!
فارغ از خوب و بد بودن عملکردش. چون شرایط امنیت ملی، بینالمللی، اقتصادی و ... کشور با مرگ شخصیتهای مهمش بسیار بهم میریزه. کشور دچار بحران و تنش میشه و دشمنها دندون تیز میکنن...!
این یک فکت خیلی بدیهی و بچگانه و خیلی جهانیه!
ولی شاید باورتون نشه!
خیلیها حتی در همین حد هم نمیفهمن!
#خودسازی
هدایت شده از سرنوشت!:)🦦
من نمیدونم ،
ولی واسه سلامتی ِکسی که حاجقاسم پیشونیشو بوسیده دعا کنین !💔👩🦯
هدایت شده از کانال حسین دارابی
دعای کاربران لبنانی برای سلامتی رییس جمهور ایران 🇮🇷🇱🇧
#حسین_دارابی | عضوشوید 👇
http://eitaa.com/joinchat/443940864Cf192df24f0
«فَاللَّهُ خَیْرٌ حافِظاً وَ هُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ. إِنَّ وَلِیِّیَ اللَّهُ الَّذِی نَزَّلَ الْکِتابَ وَ هُوَ یَتَوَلَّی الصَّالِحِینَ. فَإِنْ تَوَلَّوْا فَقُلْ حَسْبِیَ اللَّهُ لا إِلهَ إِلَّا هُوَ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَ هُوَ رَبُّ الْعَرْشِ لْعَظِیمِ»؛
به خدا توکل میکنیم او بهترین محافظت کنندگان است
تو در جنگلهای ورزقان، در نقطه صفر مرزی چه کار میکنی مرد؟
صندلی نهاد ریاست جمهوری خار داشت که پشت آن ننشستی تا این شب عیدی، پیام تبریک برای این و آن ارسال کنی؟
میخواستی مثلا بگویی مردمی هستی؟
خب سوار تویوتا لندکروز ضدگلوله میشدی و چند نفر آدم را پیدا میکردی و از بینشان ردی میشدی و صدای شاتر دوربینها و تمام.
به جهنم که پیرمرد روستای دیزج ملک از زمان رضاخان تا الان، یک فرماندار را از هم نزدیک ندیده.
به جهنم که روستای کهنهلو به ورزقان یک جاده درست و حسابی ندارد.
به جهنم که روستای کیغول یه درمانگاه ندارد و همین ماه پیش یک زن جوان، قبل از اینکه به زایشگاه شهرستان برسد، بچهاش سقط شد.
اقلا یک جای نزدیک با دسترسی هموار میرفتی سید!
عدل رفتی سراغ نقطهای که کل مملکت بسیج شدهاند برای پیدا کردنت؟
انصافت را شکر.
میگویند آنجا باران گرفته.
زیر باران دعا مستجاب است.
دعا کن برای خودت
دعا کن برای ما؛
پیرمرد روستای کهنهلو را که یادت نرفته؟
همان که هنوز یک فرماندار را هم از نزدیک ندیده؟
دعا کن سید!
شب عید است...
حاجی(حاج قاسم عزیز)
حالمون خیلی بده
خبر موثقی نداریم
خودت هوای رفیقی که یادت بوده رو داشته باش…
#خادم_الرضا
هی تویی که میگی دینت انسانیتِ...
فکر کن،یه انسان عادی سقوط کرده
حالا نه رئیس جمهوره،نه وزیر و معاون..
تویی که از انسانیت دممیزنی .
اونموقع ام خوشحالی میکنی؟