- پیام رهبر معظم انقلاباسلامی به مناسبت انتخابات ریاستجمهوری چهاردهم
🔸 حضرت آیتاللّٰه خامنهای در پیامی با سپاسگزاری از همهی نامزدها و فعالان عرصهٔ انتخابات بر استفادهی رئیسجمهور منتخب از ظرفیتهای فراوان کشور برای آسایش مردم و پیشرفت کشور، در ادامهی راه شهیدرئیسی تأکید کردند.
متن پیام رهبر انقلاباسلامی به شرح زیر است⇩
" بسماللّٰهالرّحمنالرّحیم
- والحمدللّٰه ربّ العالمین والصلاة والسلام علی سیدنا محمدٍ و آله الطاهرین سیما بقیّةاللّٰه روحی فداه
- خدای عزیز و رحیم را سپاس که با اراده و توفیق او ملت بزرگ ایران توانست پس از مصیبت سنگین فقدان رئیسجمهور شهید، در مدت کوتاه قانونی، صحنهی انتخابات ریاستجمهوری را سامان دهد و در دو جمعهی پیاپی، انتخاباتی آزاد و شفاف برگزار کند و از میان چند نامزد، با اکثریت آراء رئیسجمهور کشور را برگزیند.
- مسئولان محترم برگزاری انتخابات، با شتاب لازم و امانت کامل، وظائف خود را انجام دادند، و مردم عزیز، با احساس مسئولیت به میدان آمدند و صحنهای گرم و پرشور آفریدند و صندوقهای انتخاباتی را در دومرحله با بیش از ۵۵میلیون رأی انباشتند.
- این حرکت بزرگ در رویاروئی با غوغای دستسازِ تحریم انتخابات، که دشمنان ملت ایران برای القای ناامیدی و بُنبست به راه انداخته بودند، کاری درخشان و فراموش نشدنیست و همهی نامزدهای محترم و همهی کسانی که برای پیروزیِ هر یک از آنان، هفتهها تلاش شبانهروزی کردند در افتخار و ثواب آن شریکند.
- اکنون ملت ایران رئیسجمهور خود را انتخاب کرده است. اینجانب با تبریک به ملت و به رئیسجمهور منتخب و به همهی فعالان این صحنهی حساس مخصوصاً جوانان پرشور ستادهای انتخاباتی نامزدها، همگان را به همکاری و نیکاندیشی برای پیشرفت و عزت روزافزون کشور توصیه میکنم. شایسته است رفتارهای رقابتی دوران انتخابات به هنجارهای رفاقتی تبدیل شود و هر کس در حدّ توان خود برای آبادانی مادی و معنوی کشور تلاش کند.
- به جناب آقای دکتر پزشکیان رئیسجمهور منتخب نیز توصیه میکنم با توکل به خداوند رحمان به افقهای بلند و روشن چشم بدوزند و در ادامهی راه شهیدرئیسی از ظرفیتهای فراوان کشور به ویژه منابع انسانیِ جوان و انقلابی و مؤمن، برای آسایش مردم و پیشرفت کشور بیشترین بهره را ببرند.
- بار دیگر جبههی سپاس بر درگاه حضرتحق میگذارم و به حضرت بقیةاللّٰه اعظم «روحیفداه» درود و سلام میفرستم و یاد شهیدان والامقام و امام بزرگوار شهیدان را گرامی میدارم و از همهی نامزدهای محترم و فعالان عرصهی انتخابات که در این برههی حساس نقشآفرینی کردند، و نیز رسانهی ملی و حافظان امنیت کشور و دستگاههای اجرای انتخابات سپاسگزاری میکنم. "
« سیدعلی خامنهای، ۱۴۰۳/۰۴/۱۶ »
شهر اگر سقوط کرد، آن را پس میگیریم!
مراقب باشیم ایمانمان سقوط نکند.
• شهید جهانآرا
توجه توجه 📣
کانال ِ «حَنـʜᴀɴɪɴـین'🖤» ادمین میپذیرد ❗️
با شرایط ِ زیر↓
۱- بانو باشید🧕🏻
۲- حداقل ۱۳ و حداکثر ۲۰ سال سن داشته باشید.
۳- تا حد امکان از فوروارد و کپی از کانالهای دیگه پرهیز کنید(:
۴- وقت آزاد و کافی داشته باشید.
۵- متعهد و فعال باشید🤍!
پ.ن: اگر ادیت هم بلد باشید و بتونید کارهای ساخت خودتون رو در کانال قرار بدید، خیلی عالیه✨
~ در صورتی که تمامی شرایط ذکر شده رو دارا و مایل به همکاری هستید، به آیدی زیر مراجعه کنید🌱↓
- @Yasna_Banoo_313
#سردار_دلها | #یگانہ🌿
هدایت شده از کانال حسین دارابی
🔖 رئیس جمهور جدید سلام
خواستم بگویم خیالت راحت باشد
📌خزانه کشور دیگر خالی نیست،
📌انبارها و سیلوها و ذخایر استراتژیک کشور را برایت پر کردم،
📌اکثر بدهی چند هزار میلیارد تومانی دولت قبل را تسویه کردم،
📌آب شیرین کن و لوله های انتقال آب به سیستان و بلوچستان و استان های مرکزی ایران را برایت ساختم،
📌مشکل آب اهواز، شهرکرد و اصفهان را برطرف کردم،
📌تورم ۶۰ درصدی را به ۴۰ درصد رساندم،
📌نرخ رشد نقدینگی کشور را به طرز محسوسی برایت کاهش دادم،
📌طرح های ورزشی و درمانی که بیش از ۲۰ سال معطل بود را برایت به بهره برداری رساندم،
📌روزانه ۷۰۰ نفر از مردمت، برای ضعف مدیریت سلامت و دیپلماسی، نمی میرند،
📌پروژه توسعه فیبر نوری برای افزایش سرعت اینترنت در کشور را به راه انداختم،
📌ذخایر ژنتیکی دام کشور را که در معرض فروش و نابودی بود، حفظ کردم،
📌صدها کلیومتر راه آهن معطل مانده را به بهره برداری رساندم،
📌فرآیند ساخت دومیلیون و ششصد هزار واحد مسکونی برای مردم را آغاز کردم،
📌کارخانه های بزرگ و استراتژیک کشور مانند آذرآب و هپکو و ماشین سازی تبریز و صدها کارخانه کوچک و بزرگ دیگر را احیا کردم،
📌روابط با عربستان و کشورهای اطراف خلیج فارس را برایت سامان دادم،
📌برای توسعه تجارت، عضو سازمان های بریکس و شانگهای شدم،
📌مسأله رتبه بندی معلمان را تا حد زیادی برایت حل کردم،
📌سامانه دریافت الکترونیکی مجوزها را برایت راه اندازی کردم و امضاهای طلایی و رانت را از بین بردم،
📌یارانه مردم را از ۴۵ هزار تومان به ۴۵۰ تومان تغییر دادم،
📌مسأله قطعی برق را تقریبا به طور کامل رفع کردم،
📌ماهواره های ساخته شده به دست جوانان نخبه که سالها خاک میخورد را به فضا فرستادم،
📌 و...
✅همه این کارها و هزاران کار دیگر را کردم، در حالیکه دولتی را تحویل گرفتم که تمام شاخص های فلاکت و ضعف مدیریت در آن به حد اعلا رسیده بود. این را میتوانی در اولین جلسه من با هیأت دولت قبل ببینی.
📣حالا تو هستی و درد ملت.
☝️حواست باشد، من انتظار مردم ایران از یک رئیس جمهور را خیلی بالا بردم.
📎من به جای نشستن در دفترم، توی کپرهای تاریک و چادرهای عشایر نشستم.
📎به جای واکس، کفشهایم را با گِلِ سیلاب سیستان و بلوچستان آراستم.
📎به جای گرفتن جشن تولد در هواپیما، با کودکان یتیم همسُفره شدم.
📎من رکورددار سفر با هلیکوپتر برای رفع مشکلات مردم به نقاط مختلف کشور، در بین مسئولین ایران هستم.
📎من حواسم به صبح های جمعه بود و به جای ریشخند کردن مردمم، جمعه هایم را به جای خانواده، در کنار مردم دردمند کشورم بودم.
📎من در راه اعتلای ایران عزیز، جانم را فدا کردم.
❓❓❓❓تو چه خواهی کرد؟
✍ ابراهیم رئیسی
#حسین_دارابی | عضوشوید 👇
http://eitaa.com/joinchat/443940864Cf192df24f0
آقای اباعبدلله!
از شما چه پنهون
این روزا اونقدری مشغول شلوغیای دنیا بودیم
حواسمون نبود
چقدر محرم لازمیم:)
چقدر روضه لازمیم...
خلاصه که آقاجان...
مثل همیشه به موقع رسیدی به دادمون:)🖤