#امام_جواد علیهالسلام:
تَأخيرُ التَّوبَةِ إغترارٌ؛
به تأخير انداختن توبه، فريبْخوردگى است.
گزیده تحف العقول، ح۲۵۶
منهمـٰانخسـتهیِبیحوصـلهیِغـمزدهام ؛
آدمبدقـلقیکه رگخـوابشحـرماسـت(:❤️🩹
-از امام صادق؏پرسیدند؛
بهترین دیدنی در بهشت چیست؟
فرمودند:تماشاکردن حسيـــنِ ما
لذت بخش ترين دیدنیِ بهشت است♥️
السلامعلےالحسين
وعلےعلۍأبنالحسين
وعلےأولادالحسين
وعلےاصحابالحسين✨
#امام_حسین_من♥️
#امام_حـُسین
من حاضـِرم در بهشت ، غیبـَت بخورم ؛
در هیئـَت تو اضافه خـِدمت بخورم.
#نوازشروح