eitaa logo
حَنـʜᴀɴɪɴـین🇮🇷'🖤
536 دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
1.5هزار ویدیو
11 فایل
﷽ «یا مَن لا یُرجَۍ اِلا هُو» اِی آن کہ جز او امیدے نیست👀♥️! ˼ حَنـیـن، دلتنگے تا وقٺ ِ قࢪار(:✨ ˹ " ما را بقیہ پـس زدھ بودند هزارباࢪ! ما را حـسیـن بود کہ آدم حساب کرد🙃🫀. " کانال ناشناس‌مون↓ - @Nagofteh_Hanin < بہ یاد حضرٺ‌مادࢪۜ >
مشاهده در ایتا
دانلود
السلام‌علےالحسين وعلےعلۍأبن‌الحسين وعلےأولادالحسين وعلےاصحاب‌الحسين✨ ♥️⁩
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
از تو به غیر از تو نداریم تمنا...
ما‌شیعـہ‌زاده‌ایم‌خـدارا‌هزار‌شڪر؛ این‌شیعـہ‌زادگۍ‌؛ شرف‌خاندان‌ماست . .‌ !
حسینی باش ، نه هیئتی. زیرا اگر‌ گرم هیئت بشوید، ‌حسین‌تان را آن‌گونه که خود ‌دوست داريد و باب ميلتان ‌است ‌می‌سازید و هرکس که ‌با میل شما ‌مخالف باشد ‌می‌گویید با حسین(ع) ‌مخالف ‌است ! ولی اگر حسینی باشید هیئت و رفتارتان را بر مبنایِ ‌حسین (ع) ‌می‌سازید،هیئتی ‌شدن کاری ندارد . . کافی است ‌‌ریش بگذارید و با پیراهن ‌مشكی ‌از این هیئت به آن هیئت ‌بروید ‌حسینی شدن است که دشوار است. - آیت‌‌الله‌بهجت
امام حسين عليه السلام خطاب به مردى كه گفت: اگر به نااهل خوبى شود هدر می‌رود، فرمود: چنين نيست، بلكه خوبى كردن مانند ريزش باران، به نيك و بد مى‌رسد. 📚 تحف العقول، ص٢۴۵
به قول مهدلی رسولی: قلبم اگه مبتلات نباشه نمیخوامش💔
علیه السلام فرمودند: " خشم نادان در سخن اوست و خشم خردمند در رفتارش."
همیشه‌‌برای‌خدا‌بندھ‌باشید.. ڪه‌اگر‌این‌چنین‌شدبدانید عاقبت‌همه‌ےِ‌شمابه‌خیر‌ختم‌مےشود.. :)
در شهرِ غریب ، از وطن می‌گویم از حسرت کربلا سخن می‌گویم اما به خدا اگر که زائر بشوم ... در کرب و بلا هم از حسن می‌گویم
بهترین‌دلواپسۍ؟! +دلواپسیِ‌جورشدن‌ویزاوپاسپورت‌ -بهترین‌بۍخوابۍ؟! +بۍخوابۍشب‌قبل‌پروازِنجف!! -بهترین‌خستگۍ؟! +خستگۍراه‌مشایہ«نجف‌تا‌کربلا» -بهترین‌مرگ‌؟! +مرگ‌توۍحرم‌آقا