ᥲ𝗅ᥲ 𝖻ᥲ𝗌𝗍ᥱ𝗋࿔
باورم نمیشه فرندزو دوماهه تموم کردم
من انقدر اروم میدیدم که تموم نشه فقط:")
ᥲ𝗅ᥲ 𝖻ᥲ𝗌𝗍ᥱ𝗋࿔
من انقدر اروم میدیدم که تموم نشه فقط:")
من هنوز دارم طولش میدم تا تموم نشه:)
ᥲ𝗅ᥲ 𝖻ᥲ𝗌𝗍ᥱ𝗋࿔
من هنوز دارم طولش میدم تا تموم نشه:)
کار خوبی میکنی
خیلی کار خوبی میکنی
تا آخر زندگیت طولش بده.
اگر سیتکام ها نبودند و اگر فرندز بهترین سیتکامی که تاحالا ساخته شده نبود،
زندگی کردن چقدر خسته کننده میشد.