eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.3هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امام خامنه‌ای : همه بدونند، هم دوستان ما، هم دشمنان ما... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
سومین فایل صوتی دکتر قالیباف خطاب به مردم ایران 🔹تحرکات آشکار و پنهان دشمن نشان می دهد که به دنبال
متاسفانه برخی از بلاگرنماینده‌ها جوری جو رو متشنج کردند که عوام ناآگاه فکر میکنند واقعا مجلس تعطیل است در صورتی که فقط صحن علنی مجلس اونم طبق صلاح‌دید مراجع امنیتی غیرعلنی شد و الا امور مجلس نه تنها تعطیل نشد بلکه طبق شرایط جنگی و با توجه به نیاز کشور جلسات غیرعلنی مجلس"از طریق وبینار" بیش از پیش برگزار شد ❌ ای کاش عده‌ای از نماینده‌ها بجای قیل و قال و جار و جنجال کمی به امورات مملکتی میپرداختند و مشکلی رو حل میکردند نه اینکه با خلاف‌گویی جو روانی کشور رو ملتهب و مردم رو عصبی بکنند کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
وزارت اطلاعات: دشمن شکست‌خورده روی ۷ نقطه تمرکز کرده است بیانیه وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران: 🔹در مقطع کنونی، آنچه که باید صادقانه و صریح از دو سوی یک جنگ پنهان اطلاعاتی _ امنیتی به استحضار ملت شریف ایران برسد اینکه دشمن شکست‌خورده در جنگ نظامی، به‌دنبال تولید دست‌آورد برای خویش، گرچه از طریق جنگ نرم، می‌باشد. اکنون دشمن، هدف براندازی و تجزیه کشور را که در ابتدای جنگ اخیر آشکارا اعلان کرده و با حمله‌ی نظامی نتوانست محقق سازد، از راه‌های دیگری پی می‌جوید. 🔹لذا و طبق اطلاعات موثقِ حاصل از مجاری مختلف، دشمن کینه‌توز نه‌تنها در صدد اجرای شگردهای گوناگون جنگ ترکیبی علیه ایران عزیز می‌باشد؛ بلکه با توقف جنگ سخت، قطعاً تمرکز بیشتر و سنگین‌تری بر انواع شیوه‌های جنگ نرم، جنگ شناختی و توطئه‌های جنگ ترکیبی خواهد داشت. 🔹اطلاعاتِ پنهان پیش‌گفته، برخی محورهای اولویت‌دار از نظر خصمِ وحشی را به شرح ذیل بازگو می‌کنند: تشدید فشارهای اقتصادی و متعاقب آن، انجام تحریکات گوناگون اجتماعی توسط عوامل دشمن و رسانه‌های مزدور فارسی‌زبان بیگانه، با سوءاستفاده از برخی کمبودها و گرانی‌ها؛ ۲_ انجام تحریکات قومی و مذهبی با هدف شکستن بزرگ‌ترین و زیباترین جلوه‌های وحدت و انسجام اقوام غیور، مذاهب و ادیان به رسمیت شناخته‌شده‌ی کشور، در جریان قیام هشتاد و هفت روزه‌ی همدلانه کشور. ۳_ اعزام مزدوران گروهکی صهیونیزم برای انجام عملیات تروریستی و تجاوزات مرزی به‌ویژه در شمال‌غرب و جنوب‌شرق ایران. نباید فراموش کرد که یکی از اجزای اصلی جنگ تحمیلی سوم در سناریوی خصم اپستینی، حمله زمینی مزدوران گروهک‌های مدعی قومیت کردی از غرب و شمال‌غرب کشور بود که با اطلاع‌رسانی موقعیّت جغرافیایی و توان رزمی آن‌ها توسط این وزارتخانه و آتش سنگین دلاورمردان سپاه و ارتش جمهوری اسلامی، وطن‌فروشان بیگانه‌پرست در همان نقاط تار و مار شدند. ۴_ انجام انواع عملیات ترور و خرابکاری توسط عوامل گروهکی و عناصر بیگانه در داخل کشور. ۵_ برای تحقق اهداف فوق‌الذکر، قاچاق سنگین انواع سلاح، مهمات و ابزار ارتباطی غیرقانونی، به‌ویژه استارلینک، در دستورکار جدی دشمن وحشیِ آمریکایی _ صهیونی است. اذعان ترامپ خبیث پیرامون ارسال سلاح به کشور، تنها یک شاهد ماجراست. کشف هزاران قبضه انواع سلاح سبک و نیمه‌سنگین و مهمات ذیربط توسط جامعه اطلاعاتی کشور، شاهد دیگر تلاش پر حجم دشمن است. ۶_ ایفای نقش قطعی و هرچه بیشتر شبه‌رسانه‌های مزدور فارسی‌زبان از قبیل بی‌بی‌سی فارسی، صدای آمریکا و به‌ویژه رسانه‌ی تروریستی اینترنشنال در اجرای منویات دشمن کودک‌کش آمریکایی _ صهیونی، یکی از مؤلفه‌های سناریوی جاری است. 🔹دنبال کردن مأموریت‌هایی همچون جذب جاسوس برای رژیم صهیونی در پوشش بکارگیری به اصطلاح شهروند_خبرنگار، جمع‌آوری اطلاعات موقعیت‌های جغرافیایی برای بمباران و اقدامات تروریستی، معرفی برخی مناطق مسکونی و اماکن آموزشی بعنوان اهداف بمباران به رژیم صهیونی، سفیدشویی جنایات وحشیانه‌ی خصم دون همچون قتل عام کودکان بی‌گناه مینابی، انجام تحریکات سیاسی،اجتماعی، صنفی، قومی، مذهبی؛ علاوه بر آن، کنشگری تمام‌قد رسانه‌های اجتماعی بیگانه به‌ویژه شبکه x (توییتر سابق)، چه در تحریکات اجتماعی، چه در جمع‌آوری اطلاعات کشور و انعکاس به دشمن خون‌خوار اپستینی از دیگر وجوه تمرکز موضوعی دشمن است. ۷_ انجام انواع حملات سایبری 🔹تجدید عهد سربازان گمنام امام زمان(عج): نظام و حاکمیتی که تاکنون سه جنگ تمام عیاری را از سر گذرانده که طرف مقابلش در هر سه جنگ، نه یک کشور، بلکه ائتلافی از کشورها و قدرت‌ها بوده‌اند؛ حداقل دو کودتای تحت حمایت و هدایت بیگانه و چندین فتنه گسترده داخلی را به سلامت سپری کرده؛ در برابر گسترده‌ترین توطئه‌های سازمان‌یافته و انواع جنگ‌های نرم، اطلاعاتی و ترکیبی مقاومت نموده؛ و در مقابل ناتوی اطلاعاتی دشمن و غلامان نیابتی آن‌ها ایستادگی کرده و بر آن‌ها فائق آمده؛ این همان توانِ متکی بر سرچشمه قدرت الهی و عنایت اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) است که در اراده و تاب‌آوری شما ملّت اسطورهای تجلی یافته و دنیا را به ستایش و تعظیم در برابر این بلوغ و مقاومت ملی واداشته است. 🔹علاوه بر آن، این حاصل عزم و غیرت و توکل و ایستادگی و جانبازی سربازان نامدار و گمنام مستقر در سنگرهای آشکار و پنهان کشور امام زمان(عجل الله) است که خود آن حضرت حامی و هادی آن‌ها هستند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
❌اولا مذاکره برای گفتگو درباره‌ی شروط طرفین است ❌دوما تا زمانی که وارد گفتگو نشیم نمیتونیم حقوق‌مون رو زنده بکنیم ❌ شاید با مذاکره حقوق ما زنده نشه ولی حداقلش اینه که ما تلاش‌مون رو انجام دادیم ❌ دشمن به همین راحتی پول‌های بلوکه شده ما رو آزاد نمیکنه و لازم است که دیپلماسی برای احقاق حقوق حقه ملت از سلاح مذاکره و گفتگو این حق رو زنده بکنه 🟥اینکه دیپلمات‌‌های ما به قطر سفر کردند به هیچ وجه به معنای آبروریزی برای ایران نیست بلکه بالعکس این حرکت نشان از ابرقدرتی ماست - شما اوضاع اوکراین رو ببینید وقتی قرار بر مذاکره باشه اوکراین اصلا عددی حساب نمیشه و مذاکره بین روسیه و آمریکا برگزار میشه و هر تصمیمی که آمریکا میگیره اوکراین مجبوره که بپذیره ❌ آمریکا در یک اقدام نظامی رئیس‌جمهور ونزوئلا رو ربود و نفت این کشور رو به غارت برد آیا مذاکره‌ای شکل گرفت و اصلا مقامات ونزوئلا حق و جرائت اظهارنظر داشتند⁉️ ❌ آمریکا ابرقدرت دنیاست ولی به ایران که رسید نتونست ربایش و غارت رو رقم بزنه درسته ترور انجام داد ولی به اهدافش مبنی بر ساقط کردن حکومت و تجزیه کشور نرسید و حالا مجبوره برای پایان دادن به جنگ به شروط ایران تن بده و اگه تن نداد باید وارد درگیری نظامی بشه که قطعا شروع مجدد درگیری‌های نظامی باعث تحلیل‌ رفتن بیش از پیش توان نظامی ارتش آمریکا خواهد شد و در نهایت آمریکا مجبور خواهد شد که از منطقه برود ❌ مراقب باشیم رسانه‌های دشمن ما رو فریب ندن کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @NaebeMola313@Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
6.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نماینده ولی‌فقیه در سپاه: نقشه دشمن این است که ما را مقابل هم بگذارد 🔹هم کسانی که مذاکره نمی‌پسندند و هم کسانی که مذاکره را یک مبارزه می‌دانند بدانند که دشمن می‌خواهد ما را درگیر مسائل داخلی کند. 🔹اختلاف‌نظر همیشه وجود دارد اما وقتی فرمانده بالادستی یک فرمانده واحد است همه از او فرمان می‌برند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
نماینده ولی‌فقیه در سپاه: نقشه دشمن این است که ما را مقابل هم بگذارد 🔹هم کسانی که مذاکره نمی‌پسندند
منظور از ✅ فرمانده بالادستی یک فرمانده واحد است که همه از او فرمان می‌برند ✅ این است که رهبری میدان دیپلماسی و نظامی رو فرماندهی و مدیریت میکنند پس مطمئن باشیم که مذاکرات در شرایط جنگی تحت مدیریت و فرماندهی رهبری صورت میگیره و سردار قالیباف نیز با اختیارات گسترده از سوی رهبری در صدد احقاق حقوق حقه ملت هستند و نباید به میدان دیپلماسی بدبین و از میدان نظامی ناامید باشیم...
نظام غافل و بی‌عرضه نیست که بذاره در شرایط جنگی مسئولان عالیرتبه خیانت بکنند هر چند که ثابت شد مسئولان نظام خدوم و پای کار انقلاب و نظام و ملت هستند ولی عده‌ای مغرض و نادان در تلاش‌اند که القاء کنند مسئولان در پی غفلت و بی‌عرضگی نظام دارند خیانت میکنند
اگه مسئولان عرصه دیپلماسی خائن بودند خب باید تا الان امتیازات مد نظر آمریکا رو میدادند نه اینکه همچنان برای احقاق حقوق حقه ملت روی شروط اتخاذی از سوی رهبر انقلاب پافشاری بکنند و در برابر دشمن قداره‌کش کوتاه نیان