میدل ایست آی: ایران جنگ را برده است
دیوید هرست (سردبیر میدل ایست آی):
🔹 شکست آمریکا آن هم زمانی که قدرت نظامیاش بیرقیب بود، دستاورد کمی نیست و باید در تاریخ جنگها ثبت شود.
🔹 ترامپ با قبول درخواست نتانیاهو برای حمله به ایران به منظور ضربه نهایی جهت فروپاشی جمهوری اسلامی، آرزوی تمام زندگی او را برآورده کرد. اما حالا هیچکس بازندهتر از نتانیاهو نیست.
🔹 بقای جمهوری اسلامی موازنه قدرت را در منطقه به طور بنیادین تغییر داده است. ایران حتی موازنه قدرت جهانی را نیز تغییر داده است.
🔹 ایران با ایستادگی و تسلیم نشدنش، پیامی قدرتمند به جهان داد: با اراده قوی و تابآوری بالا، میتوان برابر سلطه استعماری آمریکا و اسرائیل مقاومت کرد و پیروز شد.
🔹 نه ترامپ و نه نتانیاهو نمیتوانند ادعا کنند که برابر جمهوری اسلامی چیزی جز بازنده هستند.
🔹 بازنده دیگر نیز امارات است. اگر من حاکم ابوظبی بودم، درباره تغییر نظام در تهران سؤال نمیکردم؛ بلکه از خود میپرسیدم: «من تا چه زمانی میتوانم در قدرت بمانم؟»
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
پیامی از دانشآموزان شهید مینابی: مبادا زمین را به شب تسلیم کنید...
🔹 اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه، نماهنگ لگویی درباره دانشآموزان شهید مدرسه شجره طیبه میناب، در شبکه ایکس منتشر کرد.
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فرماندهان سپاه در جلسه اول با آقای پزشکیان چه گفتند؟
برشی از گفتگوی اخیر حجتالاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه
حتما
حتما
حتما
مشاهده کنید و نشر بدید
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
فرماندهان سپاه در جلسه اول با آقای پزشکیان چه گفتند؟ برشی از گفتگوی اخیر حجتالاسلام والمسلمین عبد
نمیدونم چه سریه که یک خط رسانهای مشکوک داره تلاش میکنه دکتر پزشکیان رو خائن تلقی بکنه و بگه شخص و دولت پزشکیان مقابل رهبری و میدان نظامی است
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
نمیدونم چه سریه که یک خط رسانهای مشکوک داره تلاش میکنه دکتر پزشکیان رو خائن تلقی بکنه و بگه شخص و د
همانطور که بعد از بیانیه سپاه در دفاع از دیپلماسی و مذاکرات
عدهای نهاد مقدس سپاه رو تخریب و تکفیر کردند
قطعا نماینده ولیفقیه در سپاه رو بخاطر بیان این صحبتها در رابطه با دکتر پزشکیان
تخریب و تکفیر خواهند کرد
میدونید دیگه
این جماعت اصلا صحبتهای سپاه و فرماندهان نظامی رو قبول ندارند
چون مرجع رسانهای مد نظرشون رسانههای اونوری است....
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️شفافسازی دکتر مرندی درخصوص جزئیات توافق احتمالی با آمریکا
دکتر مرندی، تحلیلگر سیاسی:
🚩 متن موجود برای توافق با آمریکا متن خوبی است.
🚩 در این متن هیچگونه شروطی برای بحث هسته ای نیست.
🚩 تحریم های نفتی برای یه مدت برداشته بشود.
🚩 آزاد سازی پول های بلوکه شده ما باید انجام بگیرد که هیئت قطری قرار شده کمک کند تا زودتر صورت بگیرد.
🚩 آتش بس در منطقه باید برقرار بشود چون لبنانی ها به نفع ما وارد این جنگ شدند و شهید دادند.
🚩 در بنادر ما نباید مانع تجارت بشوند و برای رفت و آمد کشتی ها مشکلی ایجاد کنند.
🚩 شرایط تنگه هرمز به حالت قبل باز نمیگردد.
🚩 از نظر من این توافق خیلی خوبی است ولی معلوم نیست که انجام شود.
🚩 نباید ذوق زده شویم، نباید نگران باشیم، باید منتظر شویم و با صبر برخورد کنیم تا طرف مقابل را مجبور کنیم تمکین کنند.
🚩 این جنگ برای ما سرنوشتساز است.
دکتر محمد مرندی
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
این هفته و هفته آینده روزهای مهمی در پیش داریم که احتمالا حملات نظامی از سر گرفته خواهد شد پس باید
همانطور که روز جمعه گذشته عرض کردیم و گفتیم در طی این یکی دو هفته
حملاتی صورت خواهد گرفت و همینطور هم شد
ولی متاسفانه
خط رسانهای دشمن داره اوضاع رو جوری به نمایش میذاره که مردم ما خیال کنند
دیپلماسی خائن و میدان نظامی ترسو و بزدل است
در صورتی که
میدان دیپلماسی
داره در راستای حفظ و تقویت منافع ملی تلاش میکنه
و
نیروهای مسلح نیز در حال خنثیسازی حملات دشمن هستند