7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فرماندهان سپاه در جلسه اول با آقای پزشکیان چه گفتند؟
برشی از گفتگوی اخیر حجتالاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه
حتما
حتما
حتما
مشاهده کنید و نشر بدید
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
فرماندهان سپاه در جلسه اول با آقای پزشکیان چه گفتند؟ برشی از گفتگوی اخیر حجتالاسلام والمسلمین عبد
نمیدونم چه سریه که یک خط رسانهای مشکوک داره تلاش میکنه دکتر پزشکیان رو خائن تلقی بکنه و بگه شخص و دولت پزشکیان مقابل رهبری و میدان نظامی است
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
نمیدونم چه سریه که یک خط رسانهای مشکوک داره تلاش میکنه دکتر پزشکیان رو خائن تلقی بکنه و بگه شخص و د
همانطور که بعد از بیانیه سپاه در دفاع از دیپلماسی و مذاکرات
عدهای نهاد مقدس سپاه رو تخریب و تکفیر کردند
قطعا نماینده ولیفقیه در سپاه رو بخاطر بیان این صحبتها در رابطه با دکتر پزشکیان
تخریب و تکفیر خواهند کرد
میدونید دیگه
این جماعت اصلا صحبتهای سپاه و فرماندهان نظامی رو قبول ندارند
چون مرجع رسانهای مد نظرشون رسانههای اونوری است....
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️شفافسازی دکتر مرندی درخصوص جزئیات توافق احتمالی با آمریکا
دکتر مرندی، تحلیلگر سیاسی:
🚩 متن موجود برای توافق با آمریکا متن خوبی است.
🚩 در این متن هیچگونه شروطی برای بحث هسته ای نیست.
🚩 تحریم های نفتی برای یه مدت برداشته بشود.
🚩 آزاد سازی پول های بلوکه شده ما باید انجام بگیرد که هیئت قطری قرار شده کمک کند تا زودتر صورت بگیرد.
🚩 آتش بس در منطقه باید برقرار بشود چون لبنانی ها به نفع ما وارد این جنگ شدند و شهید دادند.
🚩 در بنادر ما نباید مانع تجارت بشوند و برای رفت و آمد کشتی ها مشکلی ایجاد کنند.
🚩 شرایط تنگه هرمز به حالت قبل باز نمیگردد.
🚩 از نظر من این توافق خیلی خوبی است ولی معلوم نیست که انجام شود.
🚩 نباید ذوق زده شویم، نباید نگران باشیم، باید منتظر شویم و با صبر برخورد کنیم تا طرف مقابل را مجبور کنیم تمکین کنند.
🚩 این جنگ برای ما سرنوشتساز است.
دکتر محمد مرندی
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
این هفته و هفته آینده روزهای مهمی در پیش داریم که احتمالا حملات نظامی از سر گرفته خواهد شد پس باید
همانطور که روز جمعه گذشته عرض کردیم و گفتیم در طی این یکی دو هفته
حملاتی صورت خواهد گرفت و همینطور هم شد
ولی متاسفانه
خط رسانهای دشمن داره اوضاع رو جوری به نمایش میذاره که مردم ما خیال کنند
دیپلماسی خائن و میدان نظامی ترسو و بزدل است
در صورتی که
میدان دیپلماسی
داره در راستای حفظ و تقویت منافع ملی تلاش میکنه
و
نیروهای مسلح نیز در حال خنثیسازی حملات دشمن هستند
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
حادثه خفتبار ۱۵ و ۱۷ اردیبهشت باز هم برای آمریکا تکرار شد...
در طی دو سه شب گذشته
آمریکا به بندرعباس حمله کرد که مثلا تنگه رو باز بکنه
که باز هم مثل ۱۵ و ۱۷ اردیبهشت با آتش سخت و سنگین نیروهای مسلح ایران روبرو شد و اینبار نیز بجای پیروزی
متحمل شکستی دیگر شده...
متاسفانه برخی از کانالهای زرد
طی این دو سه شب گذشته
جوری مطلب و تحلیل رفتند که انگاری واقعا سپاه ترسو و بزدل بود و نتونست به حملات آمریکا پاسخ بده
در صورتی که
سپاه به ناو-پهپادها و جنگندههای آمریکا شلیک کرد
و
باز هم مثل همیشه
دشمن رو ناکام گذاشت و شکست دیگری رو به دشمن تحمیل کرد