یقین دارم برخی دنبال فهمیدن نیستند!
اساسا بنای فهم درست و تحلیل واقع بینانه را ندارند!
عینا همان حرفی را میزنند که به انها القاءمیکنند!
القاء کننده و لیدرهایی دارندکه غم نظام و ولایت و وطن و..ندارند!
بچه های مردم را به اسم انقلابی دورشان جمع نموده و با انواع دروغها و خبرهای جعلی ذهن و فکرشان را اشفته میکنند.
بارها با چنین کسانی بحث کردیم.
محال است حرف منطق و برهان بشنوید!
کلا در عالمی دگر سیر نموده که ربطی به انقلاب ولایت ندارد!
شرایط کشور حساس بوده و تدابیرامنیتی هم شدید شدید است.
حالا برخی به حلقه رهبری راه پیدا نکردندو میدانیم چه کسانی هستند.
رهبر انقلاب اگر صلاح میدانست از انها دعوت میکرد تا وارد گود شوند.
شب عاشورایی یادتان هست؟
امام شهید چه کسانی را بغل دست خودشان اوردند؟
حالا برو به این فکر کن جماعتی معلوم الحال؛دقیقا همان حلقه شب عاشورایی در حسینیه امام را هدف تخریب قرار داده اند یا نه؟
بنده یقین دارم جریان ساز در حال پخش بذر اختلاف در کشور هستند.
جریان ساز فعلی هم جرات ندارد ماهیت اصلی خودش را بروز دهد بلکه در پوشش انقلابی دو اتشه عینا همان حرفی را میزند که منافق و دشمن میگوید!
ما با این پدیده از خیلی سالها قبل اشنا بوده و میدانیم روش کارشان چیست!
توجه کنید،
این روزها منافق و سلطنت طلب و..جرات میکند با تجمع و حرکت جانفدا مخالفت کند؟
پس چه میکند؟
اتفاقا با پوشش خودی خودش را با شما نزدیک میکند ولی اگر دقت کنید حرفهایش بوی نفاق و فتنه و اختلاف میدهد!!
مراقب انقلابی نما باشید..
برخی با کمال تاسف درکی از اوضاع نداشته و تحت تاثیر هستند.
#ایران
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
جواب فک شکن اکانت سفارت ایران در کنیا به سنتکام:👇
❌ ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا:
«ما همه چیز را رهگیری کردیم. ارتش ایران نابود شده است.»
✅ واقعیت:
رادارهای هشدار اولیه ایالات متحده چند روز پیش توسط موشکهای ایرانی به تلی از خاک تبدیل شدند. رادار ASR-1000 در علی السالم، کویت - از بین رفت/ رادار TPS-59 در بحرین - از بین رفت.
پ ن۱: به دروغ گفتن ادامه دهید! تنها چیزی که از بین میرود، اعتبار شماست.
پ ن ۲: انصافا سفارت خانه ها فعال شده و خوب اطلاع رسانی میکنند.
پ ن ۳:این اکانت ها دیده میشود و دروغ های امریکا را برملا میکند.
#ایران
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔸 معاون سیاسی سپاه: دیپلماسی و میدان در خدمت تامین حقوق ملت ایران است
🔹سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: میدان نظامی، حضور مردم و دیپلماسی مکمل یکدیگر هستند و هدف مشترک آنها صیانت از منافع و حقوق ملت ایران است.
🔹سلاح برتر ملت ایران نه موشک و جنگنده، بلکه شعار «الله اکبر» است و این سلاح، متعلق به ملت موحد و خداپرستی است که پشتوانه خود را قدرت الهی میداند.
🔹نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با چشمانی باز و دستانی بر ماشه آماده پاسخ به هرگونه شرارت هستند.
#ایران
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
آیتالله میرباقری23.mp3
زمان:
حجم:
14M
💥 نگاه ما به تیم مذاکرهکنندۀ خودمان باید خوشبینانه باشد و در عین حال، میدان را حفظ و تقویت کنیم و بهدقت مواظب باشیم که آن اصولی که رهبر عزیزمان مقرر میکنند، رعایت شود.
🔰 آیتالله میرباقری:
1⃣ مطمئن باشید مذاکرات جاری، ضعیف پیش نخواهد رفت. من چندان نگران این نیستم که اتفاق فاجعهآمیزی بیفتد.
آنچه حقیر مطلع هستم، رهبر معظم انقلاب، نظارت جدی دارند و تذکرات جدی میدهند و صحنه را کنترل میکنند.
یکی از تفاوتهای فضای مذاکراتی امروز هم این است که تیم مذاکرهکننده، با تیمهای قبلی متفاوت است.
لذا اینکه ما خیال کنیم در نهایت، یک چیز خیلی بد از آن در میآید، من چنین گمانی ندارم. ممکن است عالی نباشد، ولی اینکه ما خیال کنیم یک چیز ضعیفی خواهد بود و خیلی نگران بشویم، خیر.
بنابراین، نگران و مضطرب نباشید و پمپاژ اضطراب نکنید. نباید نگرانی و استرس به مردم منتقل کنید. باید انسجام مردم را حفظ بکنیم تا سرمایه اجتماعی انقلاب افزایش پیدا کند.
2⃣ البته ما حتماً وظیفه داریم حمایت کنیم که سخنان رهبر معظم انقلاب نافذ بشود و خطوط حفظ شود.
هم نگاه ما باید خوشبینانه و مثبت باشد و هم در عین حال مراقب صحنه باشیم و بهدقت مواظب باشیم که آن اصولی که رهبر عزیزمان مقرر میکنند، رعایت شود.
ما از دولتها حمایت میکنیم، ولی پشتسر رهبرمان هستیم؛ ما آرمانمان و افقهایمان را با رهبرمان تنظیم میکنیم و مراقبت هم میکنیم که آن مسیری را که ایشان طراحی میکنند، در همهجا رعایت بشود.
#ایران
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔸 نماینده کنگره: توافق صلح «سند تسلیم» ترامپ در برابر ایران است
🔹تارنمای هیل نوشت: ست مولتن نماینده دموکرات از ایالت ماساچوست با انتقاد از ادعای دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درباره امضای چارچوب توافق صلح با ایران، آن را «رسما سند تسلیم شدن» او در برابر ایران توصیف کرد.
🔹او گفت: ۱۰۰ میلیارد دلار از پول مالیات پردازان آمریکایی صرف این جنگ شده است.
#ایران
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺ایهود باراک: ایران قویتر از جنگ خارج شد
🔹نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در ادامه انتقادات خود از سیاستهای غلط کابینه و ارتش رژیم اشغالگر گفت: ایران از جنگ قویتر خارج شد در حالی که اسرائیل ضعیفتر شده است.
#ایران
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎦صلحی در کار نیست و مذاکره یکی از اضلاع جنگ ترکیبی است
علی آبادی، نماینده مجلس :
🔹همانقدر که مردم نگران مذاکرات هستند مسئولان هم نگرانند
#ایران
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯