چه بیکار نشسته باشیم چه در حال کار ، میتونیم ذکر بگیم که.
ذکر روز یکشنبه : یا ذوالجلال و الاکرام.
همیشه میگم وقتی چادر میپوشین، درست بپوشین.
یعنی منظم وُ مرتب باشه. جوری که وقتی خودتو میبینی کیف کنی.
چون اگه یه بدحجاب تو خیابون تو رو ببینه در حالی که روسریت کج و کولهس، چادرت رو سرت جمع شده و ظاهرت به هم ریختهس عمراً دلش نمیخواد چادر بپوشه.
جوری نشون شون بدین که بفهمن با چادر خیلی قشنگ ترن وُ ترغیب بشن بپوشن.
اون اوایل که تازه چادر پوشیده بودم، یکی از دوستای مامانم که خودش چادر نمیپوشید وقتی منو دید گفت چقد خوشگل شدی.
خواستم بگم الگو باشین.
هروقت از خودم خسته یا متنفر میشوم به این فکر میافتم که اگر جای کسی دیگر بودم، تو را نداشتم.
شاید هرگز نفهمی که وجودت باعث میشود خودم را دوست داشته باشم، اما ممنونم.
روزی که نباشند، حسرت میخوریم که چرا در جواب لبخند هایشان برای خنداندنِ ما، اخم کردیم.
٫ مَهجور ٫
فقط یه مغازه هست که اینو دارههه، من هروقت از اینجا رد میشیم : پ.ن : انگشتم مثل فلجا افتاده🤣
نصفشو نگه داشتم برم به مامانم بدم:))))))))))
خبب بیاین یه کاری با هم انجام بدیم.
هر روز به یه نیت مشخصی که توی لینک نوشته شده صلوات بفرستیم، بعد تعدادشو داخل لینک ثبت کنیم.
گاهاً میتونیم شما پیشنهاد بدین که نیت چی باشه یا اصلا به نیتی که خودتون مدنظر دارین و به من اعلام میکنین صلوات بفرستیم.
ممنونم که به خودتون وُ من کمک میکنین تا برای آخرت مون یه کاری انجام بدیم.
اجرتون با سیدالشهدا : )
لینک امشب :
https://EitaaBot.ir/counter/8um