eitaa logo
٫ مَهجور ٫
533 دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
269 ویدیو
3 فایل
- برایتان مَرهمی آرزو می‌کنم ؛ از جنسِ خدا نزدیك، بی‌خطر، بی‌منت .. * / می‌شنوم تون ،، https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_psqbss&btn=حانیه * 01 , 12 , 28 .
مشاهده در ایتا
دانلود
توکل کن به خدا تا ببینی هرچقدر هم بنده‌ی خدا دست وُ پا بزنه بازم هرچی خدا میخواد میشه. بخاطر همین، هرچی از بنده‌ی خدا میخوای رو به خدا بگو، صلاح باشه بهت می‌بخشه : )
یادمه وقتی ابتدایی بودم مامانم یه کتاب احادیث برام خرید. صبح تا صبح که می‌رفتم مدرسه همین طوری باز می‌کردم یکی‌شو حفظ میکردم و می‌رفتم بالای تخته‌ی کلاس حدیث رو می‌نوشتم، برا همه عادت شده بود که اول با معلم مون حدیث رو بخونیم بعد کلاسو شروع کنیم. کلاس سوم بودم، یه حدیث از امام سجاد ع خیلی خوب تو ذهنم مونده : نیازمندترینِ نیازمندان کسی‌ست که نتواند دعا کند. اینو نوشته بودم پای تخته، معلم مون اومد تو کلاس گفت کی اینو نوشته ؟ گفتم من. زنگ تفریح منو کشید کنار، گریه می‌کرد میگفت بابت این حدیث ممنون : ] تا پارسال هم بالای تخته می‌نوشتم ولی بچها یا مسخرم می‌کردن یا پاکش می‌کردن.
یجورایی مزخرفه. تنهایی درس می‌خونم، بدون اینکه صدای کسی رو بشنوم. تنهایی غذا میخورم و فقط صدای قاشق چنگال خودمو می‌شنوم. تنهایی کارامو انجام میدم، نه کسی رو می‌بینم و نه وجود کسی رو حس میکنم. تنهایی ظرفا رو می‌شورم به صدای برخورد شون به هم گوش میدم. وقتی داشتم میرفتم تو اتاق پام خورد به جاروبرقی و تنهایی صدایی که بعد چند ساعت شنیدم صدای آخ خودم بود و جالب‌تر اینجاس که از صدای خودمم تعجب میکنم. یکم مداحی میزارم، یکم دعا میزارم همین طور که کار میکنم باهاش میخونم، یکم میرم لب پنجره. ولی چقد دیگه ؟ تازه وسط روزه و هنوز خیلی مونده تا تنهاییم تموم بشه، تازه اون موقع هم کسی حرفی برای گفتن به من نداره چون همه میرن می‌خوابن. دیگه هیچ ایده‌ای برا خوشحال کردن خودم ندارم. منم آدمم.
آقای کوه غیرت، صدامونُ داری ؟ هوامون خرابه‌، هوامونُ داری ؟
مشکلم بخت بد وُ تلخی ایام نیست .
غم‌تون بخیر.
٫ مَهجور ٫
غم‌تون بخیر.
پس غم من کِی بخیر میشه ؟