٫ مَهجور ٫
خبب بیاین یه کاری با هم انجام بدیم. هر روز به یه نیت مشخصی که توی لینک نوشته شده صلوات بفرستیم، بعد
چهارشنبه منصوب به اسم آقا امام رضا ع هستاا ، به نیت حرم:)
لینک امشب :
https://EitaaBot.ir/counter/h4g6fk
توکل کن به خدا تا ببینی هرچقدر هم بندهی خدا دست وُ پا بزنه بازم هرچی خدا میخواد میشه.
بخاطر همین، هرچی از بندهی خدا میخوای رو به خدا بگو، صلاح باشه بهت میبخشه : )
یادمه وقتی ابتدایی بودم مامانم یه کتاب احادیث برام خرید. صبح تا صبح که میرفتم مدرسه همین طوری باز میکردم یکیشو حفظ میکردم و میرفتم بالای تختهی کلاس حدیث رو مینوشتم، برا همه عادت شده بود که اول با معلم مون حدیث رو بخونیم بعد کلاسو شروع کنیم.
کلاس سوم بودم، یه حدیث از امام سجاد ع خیلی خوب تو ذهنم مونده : نیازمندترینِ نیازمندان کسیست که نتواند دعا کند.
اینو نوشته بودم پای تخته، معلم مون اومد تو کلاس گفت کی اینو نوشته ؟
گفتم من.
زنگ تفریح منو کشید کنار، گریه میکرد میگفت بابت این حدیث ممنون : ]
تا پارسال هم بالای تخته مینوشتم ولی بچها یا مسخرم میکردن یا پاکش میکردن.
یجورایی مزخرفه.
تنهایی درس میخونم، بدون اینکه صدای کسی رو بشنوم.
تنهایی غذا میخورم و فقط صدای قاشق چنگال خودمو میشنوم.
تنهایی کارامو انجام میدم، نه کسی رو میبینم و نه وجود کسی رو حس میکنم.
تنهایی ظرفا رو میشورم به صدای برخورد شون به هم گوش میدم.
وقتی داشتم میرفتم تو اتاق پام خورد به جاروبرقی و تنهایی صدایی که بعد چند ساعت شنیدم صدای آخ خودم بود و جالبتر اینجاس که از صدای خودمم تعجب میکنم.
یکم مداحی میزارم، یکم دعا میزارم همین طور که کار میکنم باهاش میخونم، یکم میرم لب پنجره.
ولی چقد دیگه ؟ تازه وسط روزه و هنوز خیلی مونده تا تنهاییم تموم بشه، تازه اون موقع هم کسی حرفی برای گفتن به من نداره چون همه میرن میخوابن.
دیگه هیچ ایدهای برا خوشحال کردن خودم ندارم. منم آدمم.
٫ مَهجور ٫
یجورایی مزخرفه. تنهایی درس میخونم، بدون اینکه صدای کسی رو بشنوم. تنهایی غذا میخورم و فقط صدای قاشق
اوکی حرفمو زدم، سبک شدم.
حالا بیا ناراحت نباشیم وُ بریم ادامهش : ]