هدایت شده از هےمآ!
به قول صائب:
جان چه می دانست از دنیا چه خواهد کشید، راه سخت است و دشوار، ولی راهی جز ادامه دادن نیست..
تنها ترین لحظه انسان اون لحظه ایی که
خودش به خودش میگه اشکال نداره
درست میشه :))💔