eitaa logo
کانال خبر و تحلیل
365 دنبال‌کننده
14.1هزار عکس
12.7هزار ویدیو
133 فایل
شهید حاج قاسم سلیمانی: «والله والله والله از مهمترین شئون عاقبت بخیری رابطه قلبی و دلی و حقیقی ما با این حکیمی(رهبر معظم انقلاب)است که امروز سکان انقلاب را به دست دارد. در قیامت خواهیم دید مهمترین محور محاسبه این است.»
مشاهده در ایتا
دانلود
ساقی هستم اینم نمونه کارم😁😁 ..... .....
طرف یه تیم مذاکره کننده جمع کرده بود هنوز داره ازش جاسوس درمیاد، حالا قراره کابینه ببنده، خدا بخیر کنه ..... ....
🔻لایک و ریشیر در کربلا 🔻قدرت لایک و ریشیر چیست؟ تا حالا فکر کرده اید چرا در ایام اغتشاشات، رسانه های دشمن به سمت تولید ربات و صفحات فیک رفتند؟ سی ان ان گزارش داد ظرف یک ماه 13 هزار پیج غیرواقعی ساخته شده است. گزارش وزارت اطلاعات این رقم را 50 هزار صفحه دانست. اما این همه ماجرا نبود. باید تعداد فیو و لایک پیج خناسی مثل علی کریمی از 500 تا به 50 هزار تا می رسید. این همه ماجرا نبود. رسانه های دشمن همه را بخط کردند. از کنسرت ابی و گوگوش تا پیج آنجلینا جولی و صفحات آشپزی و آرایشگری و صدف بیوتی و غیره. همه باید اسم رمز اغتشاش را تکرار می کردند. چرا؟ اثرش چیست؟ تا باور کنید. همین. وقتی پیامی زیاد تکرار شد و زیاد تائید می گیرد تبدیل به "پیام پرقدرت" می شود. پیام پرقدرت پیامی است که "چشم" را "پر" می کند و "مغز" را "میخکوب" می کند و شما "ناخواسته" می پذیرد. حتی اگر خلاف اعتقادات شما باشد، باور می کنید در اقلیت هستید. مگر برخودتان مسلط و آگاه باشید. درغیر اینصورت و در بهترین حالت گرفتار پدیده "مارپیچ سکوت" و منفعل می شوید و بدتر اینکه گرفتار "تحریف ترجیح" می شوید و وانمود می کنید با اکثریت همراهید و از این بدتر در دام "ناهماهنگی شناختی" بیافتید و با عقیده اکثریت همراه شوید. عجیب پدیده وحشتناک و دردناکی است. در اغتشاش هم نمانید؛ با این فرآیند هر روز در رسانه قربانی می دهیم. این بازی گمراه کننده، قدرت سیاسی جابجا می کند؛ بماند. 🔻حالا برویم کربلا. شاید تصور کنید این ماجرا برای عصررسانه های دیجیتال است. البته این فناوری در عصرپلتفرم قدرت مضاعف گرفته است اما ابدا پدیده جدیدی نیست. در پس عاشورا و در شام و کوفه سپاهیان یزید با همین روش تلاش کردند حقانیت خود را ثابت کنند. اساسا جمله مارایت الاجمیلا باطل سحر همین مکرروانی بود. در مجلس ابن زیاد آن ملعون با نیش و زخم زبان به حضرت طعنه زد که "کار خدا را با برادر و خانواده ات چطور دیدی؟" و خواست آن مصائب را به خدا نسبت دهد که آن پاسخ کوبنده را شنید که "جز زیبایی ندیدم". در کربلا با آتش زدن خیمه ها و کشتار بی رحمانه و سبعانه و چرخاندن سرها در شهر اولا ترس ایجاد کردند تا مارپیچ سکوت ایجاد کنند و بعد هم با بیان اینکه ما پیروزیم، چشم ها را پر کنند و این تلقی روانی را ایجاد کنند که آنکه در ظاهر قدرت دارد و پیروز است، حق است؛ همان پیام پرقدرت. اما خطبه های غرای حضرت زینب رسانه شد و این نقشه شوم را برملا ساخت تا انجاکه "کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود". 🔻این روزها مفتون قدرت شبکه سازی دنباله های آن جریان ملعون و یا جریانات جاهلی داخلی نشویم. هرکس هرجا هست هرچه حق دید به دست بگیرد، خواهید دید حق کما و کیفا مسلط است. مهدیان ..... ....
با همین جمله امتیاز خود پزشکیان تو کابینه پایین اومد!😳👆👆 .... ....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 پیدا کنید پرتغال فروش رو! 🔸 برای ما که سالهاست برخی مدعیان اصولگرایی را می‌شناسیم و عمیقا بر این باوریم که این جماعت هیچ نسبتی با گفتمان انقلاب و اسلام ناب ندارند، از روز هم روشن تر بوده و هست که این آقایان اساسا هیچ فرقی با اصلاح طلبان ندارند و با هم در بزنگاه های مختلف دست داده اند! 🔸 چه کسانی در انتخابات تاریخی سال 84 بعد از شکست در دور اول تمام ظرفیت های خود را پای کار آقای هاشمی رفسنجانی آوردند! چه کسانی در انتخابات سال 88 قرار بود در انتخابات شرکت کنند و وقتی شرایط را مساعد جهت شرکت ندیدند تمام ظرفیت های ستادی خود و جایگاهی که در آن کار می‌کردند را پای کار آقای میرحسین موسوی آوردند! 🔸 آقای ظریف از چه کسانی سخن می گوید! کدام اصولگرایان بوده اند که در دور اول شکست خورده اند و در دوم در کنار ستاد پزشکیان خوش رقصی کرده اند! چه کسانی بوده اند که دست یابی به منافع خویش از مجرای پزشکیان را به مراتب راحت تر از طریقه حکمرانی سعید جلیلی می دیدند! 🔸 واقعا دلم می سوزد! دلم برای ساده دلانی می‌سوزد که هنوز هم فکر می کنند این افراد می توانند علمدار گفتمان اصیل انقلاب باشند! گندم نمایان جو فروشی که سالهاست بدنه جبهه انقلاب را بازیچه نمایش های سیاسی دنیا پرستانه خویش قرار داده اند! فتامل! خودتان پیدا کنید پرتغال فروش رو... ..... ....
اگر یک روزنامه منتقد پزشکیان به او لقب "گورباچف ایرانی" میداد جای تعجب نداشت؛ چون شهرت گورباچف در دنیا به خاطر ساده لوحی در اعتماد به امریکا بود که در نهایت باعث فروپاشی شوروی شد اما اینکه یک روزنامه طرفدار پزشکیان نیز از حالا او را گورباچف توصیف میکند، نشان میدهد خطر از آنچه که همه فکر میکنند نزدیک تر است! @sabety_ir
مگرمن برا دوره بعد فکرکردم ؟؟؟؟ جمله از شهید رئیسی هست آیت الله قاآنی درمجلس ختم آیت الله محمدی امسال در جلسه افطاری برخی از عرفا بودنددرخدمت آقای رئیسی ما هم بودیم یکی از عرفا گفت آقای رئیسی شما زیاد پرواز نکن می افتی ها!! برگشت گفت مگر من برای دوره بعدی فکر کردم ؟؟؟؟؟
🔴 مالک شریعتی، نماینده مجلس: مذهب رسمی کشور شیعه اثنی‌عشری است ملاک انتخاب، ‎شایستگی و صلاحیت است و اگر فردی از سایر مذاهب مصرح در قانون اساسی، شایستگی بیشتری داشت منصوب خواهد شد؛ همچون حکم رهبرمعظم انقلاب برای امیر شهرام ایرانی، فرمانده نداجا. لذا آنچه ‎ظریف در ترجیح بی‌دلیل غیرشیعه گفت، خلاف قانون است.
✅ در حالی که هنوز برخی رؤسای های کشور منصوب هستند، انتصابات در حال انتخاب رؤسای دانشگاه های کشور است! تفاوت نگاه جریان انقلابی و جریان اصلاحات را اینجا ببینید. کاری به خوب و بد این رویکرد دولت ندارم اما بزرگترین -و_قمع مدیران کشور آغاز شده است..!
گورباچف ایرانی؟! چه قیاس عجیبی؟ آیا مسئولان این روزنامه می دانند شوروی سابق در زمان گورباچف فروپاشید؟ روزگاری رسانه های غربی خاتمی را گورباچف میخواندند که یعنی کار ایران‌ تمام است، حالا رسانه داخلی نادانسته این عنوان را می‌دهد. آقای پزشکیان! لطفا مواظب این پوست موزها باشید. 🗣 سیدنظام الدین موسوی
🔻دیانت در نسخۀ لیبرال‌های مذهبی -۲ 🖊مهدی جمشیدی ۱. موضع اخیر محمدجواد ظریف در رسانۀ ملی که در آن، سخن از ضریب‌دهی به غیرشیعیان در امر حاکمیّت به میان آورد، شاهدی دیگری بر رویکرد ساختارشکنانۀ لیبرال‌های مذهبی است. چیزی شبیه همین موضع در دولت پهلوی نیز به وقوع پیوست و قرار شد بر اساس مصوبۀ دولت، زین‌پس هر یک از نمایندگان، به کتاب مقدس خودش قسم بخورد؛ طرحی که در ظاهر، موجّه به نظر می‌رسید، اما امام خمینی، آشکارا و قاطع در برابر آن ایستاد و آن را نقطۀ آغاز «از رسمیّت ‌انداختن مذهبِ رسمی کشور» دانست. در حقیقت نیز، دولت پهلوی، چنین سودایی در سر داشت و می‌خواست با تکثّر دینی در لایۀ سیاسی و حاکمیّتی، اسلام را تحقیر و تضعیف کند و تفوّق و تسلّط را از آن سلب نماید. مخالفت بنیانیِ امام خمینی با این طرح، یکی از ریشه‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی بود. امروز نیز به‌جای «سیاست هویّت»، رهیافت مقابلش که «سیاست تمایز» است، در دستورکار قرار گرفته و لیبرال‌های مذهبی تلاش می‌کنند، وجهِ دینی و شیعیِ جمهوری اسلامی را هرچه بیشتر، کم‌رنگ و رقیق سازند. در واقع، امر دینی در ساحت رسمی، در حال ازدست‌رفتن و خنثی‌شدن است و دیانت، در نقطۀ «بازگشت به حریم خصوصی» قرار گرفته است. سکولاریسم، در چنین فضا و موقعیّتی، جان می‌گیرد و معنا پیدا می‌کند. ۲. در ایران، هیچ‌گاه شکاف دینی و مذهبی، فعّال و مؤثر نبوده و چنین نیست که این رویکردِ لیبرال‌های مذهبی، پاسخی به تضادها و اصطکاک‌های برانگیخته و تشدیدشدۀ دینی و مذهبی باشد، بلکه مسأله این است که توقع و نارضایتی، از سوی لیبرال‌های مذهبی در این لایه‌ها، ایجاد و تقویت می‌شد. جامعۀ ایران، وجهِ غالبِ شیعی داشته و این وجه، طبیعی و خودجوش بوده و از متن یک انتخاب اجتماعیِ وجدانی و ارادی برخاسته است. در دورۀ پس از انقلاب نیز بر اساس همین وضع اجتماعی، حاکمیّت و نیروهای سیاسی آن، صورت‌بندی شد. در طول دهه‌های گذشته نیز اتفاق جدیدی رخ نداده است، جز این‌که لیبرال‌های مذهبی در برهه‌های انتخاباتی و با هدف جذب آرای لایه‌های دینی و مذهبی، «حس محرومیّتِ سیاسی» را در آنها دمیده‌اند و وعده‌های ساختارشکنانه داده‌اند. تعبیر ساختارشکنانه، بدین جهت است که اینان، نظم سیاسیِ کنونی را برنمی‌تابند و می‌خواهند نسبت‌های متفاوت و برون‌گرایانه‌ای در آن به وجود بیاورند. آنچه که لیبرال‌های مذهبی در سر دارند، این است که در بلندمدّت، از «نظم سیاسیِ جمهوری اسلامی» به سوی «نظم سیاسیِ لبنان» حرکت کنند و به بهانۀ تکثّر و تعدّد مذهبی و دینی، حاکمیّت را متناسب با وضع اجتماعیِ خیالیِ خویش، بازصورت‌بندی نمایند. به باور اینان، اگر حزب‌الله در لبنان، یک اقلیّت سیاسی و دینی است، اکنون نظام جمهوری اسلامی نیز در چنین موقعیّتی قرار گرفته است و باید برای جلوگیری از تضادها و اصطکاک‌های مذهبی و دینی، داوطلبانه به سوی قدرت‌دهی به نیروهای مذهبی و دینی دیگر برود. این در حالی است که نه جامعۀ ایران و نه جمهوری اسلامی، هیچ‌یک شباهتی با آنچه که در لبنان می‌گذرد، ندارند و کاربست منطق سیاسیِ لبنان در ایران، تنازل و تقلیل موهوم است. در ایران، اکثریّت مطلق از آنِ شیعیان است و پیروان مذاهب و ادیان دیگر نیز، وضع سیاسی را موجّه می‌دانند و اگر لیبرال‌های مذهبی، «تحریک‌گری سیاسی» را کنار بنهند، ضرورتی برای تغییر عاملیّتی در نظام سیاسی وجود نخواهد داشت. ۳. نظریۀ دولت وحدت ملّی، مبتنی بر پیش‌فرض‌های ناصوابی دربارۀ جامعه و حاکمیّت در ایران است. نخستین خطا این است که جامعۀ ایران، دچار قهر و گسست و شکاف شده است و راه علاج آن نیز این است که دیگری‌ها و اغیار، به حاکمیّت راه یابند. در نظر آنها، ما با یک جامعۀ به‌شدّت متکثّر و ناهمساز و چندپاره و تکه‌تکه روبرو هستیم که دیگر نمی‌توان پیرامون روایت‌های حاکمیّتی و رسمی، آنها را در کنار هم نشانید، بلکه باید قدرت را توزیع و تقسیم کرد و به هر یک از لایه‌ها، نصیب و بهره‌ای از قدرت اعطا نمود. اینان از وحدتِ ازدست‌رفته سخن می‌گویند و راه‌حل‌شان نیز بازآرایی ساختار سیاسی است. این فهم غلط از وضع اجتماعی، «گرۀ اجتماعیِ خیالی» را به «گرۀ سیاسیِ واقعی» تبدیل می‌کند و بی‌ثباتی و عدم‌تمرکز و حس محرومیّتِ فزاینده می‌آفریند. وحدت ملّی، یک سخن غلط‌انداز برای پنهان نگه‌داشتن طرحی است که در آن، تشیع به‌تدریج از «اعتبار» و «تفوّق» تهی می‌شود و در عرض ادیان و مذاهب دیگر می‌نشیند و در نهایت نیز، دین به «متغیّر بی‌منزلت» در سیاستِ نظام جمهوری اسلامی تبدیل خواهد شد. این مرحلۀ پایانی، همان «سکولاریسم» است که اگر طرح اینان به جریان افتد، چه‌بسا در کمتر از یک دهه، تحقّق یابد. .... ....
طبق ملاک‌های ظریف، خود پزشکیان که شیعه دوازده امامی مسلط به نهج البلاغه‌ست امتیاز منفی داره 🗣 سید حمید علیزاده .... ....