eitaa logo
جبهه سایبری عصای موسی'
35.3هزار دنبال‌کننده
39.4هزار عکس
39.6هزار ویدیو
144 فایل
☘می‌دانم که خدای متعال اراده فرموده، این ملت را به عالی ترین درجات برساند، اگر مقاومت کردید قله را فتح خواهید کرد #شهید_سیدعلی_خامنه_ای 🔷️آتش توهین و تحریف، حریف حقیقت نخواهد شد #شهید_رئیسی 🔶️بنای خداوند این است که این حکومت را جهانی کند #شهید_سلیمانی
مشاهده در ایتا
دانلود
✍دوستان یه روایتی هم هست بر اینکه نظر رهبری بر این بوده که سطح مطالبات ایران در تفاهم هنوز هم پایینه.. 🔶باید امتیازات بیشتر و محکم‌تری گرفته میشده.. 🔷برای همین رهبری فرمودند که دیگه از این پایین‌تر نباید بیاد، پس باید همه مردم همه‌ی شروط رو بدون کم و کاست مطالبه کنند. 🔶این روایت نشون میده که رهبری با مذاکره موافق بوده، حتی با روش کار که تفاهم‌نامه بوده هم موافق بوده، اما با سطح مطالبات موافق نبوده.. 🔷آمریکا در شرایط جنگیدن نیست، ذخایر نفت هم چند هفته دیگه تموم میشد، شاید نظر رهبری این بوده که اگر عجله نکنید، آمریکا امتیاز بیشتری میده 🔶روش دیگه چی هست؟ یا جنگ یا مذاکره یا مذاکره در موازات جنگ 🔷یادتونه مهدی محمدی مشاور قالیباف اومد گفت از اول نباید جنگ رو میخوابوندیم و در موازات جنگ باید مذاکره میکردیم؟ 🔶که خوارج ریختن سرش.. 🔷اگر نظر مهدی محمدی این بوده، شاید نظر قالیباف هم همین بوده.. 🔶مذاکره در موازات جنگ، شاید باعث میشد امتیازات نقد و سریعتر و بیشتری گیرمون بیاد. 🔷باید طاقت آورد. بارها شنیدیم که پیروز جنگ، کسیه که یک روز بیشتر تاب‌آوری داشته باشه. 🔶الان هر دو طرف در حال فشارند. اما جبهه‌ی مقابل ما، خیلی حالش بدتره، برای همین سعی میکنه حال مردم مارو با تبلیغاتِ رسانه‌ای خوارج بدتر کنه، از طرفی سعی میکنه در داخل با آدمهایی که دارن در بازار کارشکنی کنند و از این مدل کارها. 🔷جنگ، جنگ آخرالزمانی هست، جنگ آسونی نیست، اگه هنوز میبینید که اونقدری که فکر میکنیم زندگی‌های شخصی ما تحت فشار نیست، این از برکت زیر سایه ولایت زندگی کردنه.. حالا نمیگم اصلا نیست سوء تفاهم نشه.. 🔶اما مطمئن باشید تا قبل از ظهور، خداوند ایمان همه‌رو با چلوندنشون، محک خواهد زد. 🔷به هر حال تاثیری که بیانیه‌ی رهبری بر روند مذاکرات داره، یکی از این دو حالته: ۱_ این آتش‌بس شکننده بود، اگر آمریکا بخواد گربه رقصونی دربیاره، این بیانیه‌ی رهبری آتش‌بس رو شکننده‌تر کرد. ۲_ اما اگر آمریکا دنبال این باشه که حتما آتش‌بس رو نگه‌ داره، این بیانیه‌ی رهبری دست مذاکره کننده‌هارو پر کرده، و آمریکا مجبور خواهد شد کمتر جفتک بندازه. ✅ در کل، حرف و فعل رهبری، کلهم خیر ☘او از هر کس برای امتش مهربانتره، او از هر کسی بیشتر دلسوز قالیبافه.. 🔶اگر ما معتقدیم که خط فکریمون مطابق رهبریه، پس مطمئن باشیم که تک‌تک بیانیه‌های رهبری بیش از همه به نفع ماست. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
این فرمایشات امام شهیدمان تقدیم میشه به آقای نبویان و بعضی دیگر از نمایندگان مجلس و آن یک نفر.😌 وسط جنگ موجودیتی: 🇮🇷✌️ ✅@sarbazseyedali31313
17.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نقض عهد باید پاسخ داده شود... استاد عابدینی: طرف مقابل به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و توافق‌ها را نقض می‌کند. تنها راه مقابله با مستکبرین، ایستادگی از موضع قدرت است؛ چرا که نشان دادن ضعف، آن‌ها را برای نقض عهدهای بیشتر گستاخ‌تر می‌کند. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
جبهه سایبری عصای موسی'
✍دوستان یه روایتی هم هست بر اینکه نظر رهبری بر این بوده که سطح مطالبات ایران در تفاهم هنوز هم پایینه
✍طرفدارهای آقای نبویان میگن همه‌ی اعضای شعام مخالف نظر رهبری، رای دادند، غیر از یک نفر. 🔶از اون طرف نبویان هم اسناد محرمانه‌ی شعام رو داره به صورت هدفمند و با تفسیرات خودش علیه اعضای شعام بیرون میده😊 ❌حالا سوال اینه: این اسناد محرمانه رو چه کسی به نبویان داده؟ 🔷این درز اطلاعاتی توسط چه کسی انجام شده؟ 🔶این اقدام علیه امنیت ملی در وسط جنگ توسط چه کسی انجام شده؟ 🔷نمی‌دونم، اما اولین چیزی که به ذهنمون میاد اینه که هیچ کس علیه خودش سند بیرون نمیده یا هیچ کس اسناد محرمانه رو به مخالف خودش نمیده، اینطور به نظر میاد که هر چی هست مربوط به همون یک نفر مخالفه. ❌سوال بعدی که پیش میاد اینه که این درز اطلاعات از کی داشته انجام میشده؟ ❌غیر از این اطلاعات چه اطلاعات دیگه‌ای درز داده شده؟ 🔶به غیر از نبویان، دیگه به چه کسانی داده میشده؟ 🔷این کار خیانت حساب میشه یا نه؟ 🔶نظرتون چیه؟ اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶هیأت جمهوری اسلامی ایران وارد سوئیس شد 🔷هیأت جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، با نام «میناب ۱۶۸» وارد زوریخ سوئیس شد. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
🔶 دادخواست رسمی خانواده شهدای مدرسه میناب علیه آمریکا ثبت شد 🔹️رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانوادهٔ قوه‌قضاییه از ثبت دادخواست به وکالت از خانواده شهدای مدرسهٔ «شجرهٔ طیبه» میناب علیه دولت آمریکا خبر داد و اعلام کرد این اقدام پس‌از دریافت وکالت از خانوادهٔ شهدا انجام شده است. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
خوارج در برگشت از صفین ، وارد کوفه نشدند و در حرورا اردو زدند. امیرالمومنین برای اینکه جلوی دودستگی و جدا شدن این طیف از انقلاب رو بگیرد تمام تلاشش را کرد که این‌ها وارد شهر شوند و به زندگی‌ بپردازند و تدارک جنگ نبینند. او امام بود و برای تک تک خوارج دلسوزتر از پدر. یک بار که خود امیرالمومنین به اردوگاه خوارج رفت و با سران آنها صحبت کرد ، یکی از آنها گیر داد که ما با پیشنهاد حکمیت کافر شدیم ، تو هم با قبول حکمیت کافر شدی ، ما توبه کردیم ، تو هم توبه کن تا ما وارد شهر شویم. امیرالمومنین توریه کرد ، فرمود : «انا استغفرالله من کل ذنب» . شش هزار نفر از خوارج با امیرالمومنین وارد شهر شدند. اینجا حسنین علیهماالسلام و مالک و ابن‌عباس و امثالهم نگفتند پس یعنی حق با خوارج بوده؟ یعنی ما اشتباه میکردیم؟ امیرالمومنین مارو ضایع کرد و... اشعث ملعون برای اینکه کارشکنی کرده باشد ، در پای منبر امیرالمومنین در حضور مردم ، از امیرالمومنین حرف صریح خواست و به امیرالمومنین گفت آیا تو گناه حکمیت رو پذیرفتی ؟ اینجا امیرالمومنین مجبور شد تکذیب کند و خوارج دوباره به حرورا برگشتند.¹ حکایت این روزهاست. آقا با یک لفظ ، تعداد کثیری از بدبین‌شدگان به ارکان نظام رو که میرفت در اغتشاش پیش رو در برابر نظام صف‌ارایی کنند یا حداقلش اینه که از نظام دلسرد بشن ، رو جذب کردند. اگه قراره برای رسیدن به این نتیجه ما فحش‌کش بشیم ، ما بشیم رسوای شهر ، بخدا راضیم. گیر دادنِ به اینکه «رهبری دقیقا با چی مخالف بوده ؟ رهبری چرا با صراحت اون «نظر دیگری » که در بیاینه آمده رو چرا نمیگه؟ و آیا رهبری با فلانی و فلانی که تندروی میکنن موافقند؟» اینها همه بازی در پازل دشمنه. صبور باشیم ، احساسی نشیم ، مگه دفعه‌ی اوله که برخی‌ها از بیانات امام جامعه سوءاستفاده میکنند؟ منتها این بار یه مقدار سنگین‌تره! مگه کسی میدونه اون اختلاف نظری که فرمودند اصلا چیه و در چه سطحیه ؟ آخرش هم که رهبری نظر شعام رو امضا کرد و همین تفاهم‌نامه رو دارای این قابلیت تشخیص داد که حق مردم رو استیفا کنه. (البته به شرط اجرا و عدم زیاده‌خواهی دشمن) رهبری امروز اعظمِ حکما و فقهاست ، پشت انتخاب تک تک کلماتشون حکمتی هست و برای این انتخاب‌ها حجت شرعی دارند. بناشون هم همیشه حفظ وحدت بوده نه ایجاد تفرقه. ما هم اگه مبنا نداریم که هیچی ، ول معطلیم ، بریم دنبال مبنا بگردیم. اما اگر بر مبنای بیانات رهبری حرکت میکنیم و هنوز حرفی از رهبری که در مخالفت با مشی ما باشه صادر نشده ، باید به مسیر ادامه بدیم ، در این مسیر هم خون دل خوردن و فحش خوردن و سرخ و سفید شدن داره ، نوش جونمون خون دل موج زند در جگرم چون یاقوت شهریارا چه کنم لعلم و والا گهرم ✍️ استاد منابع‌ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 1. شرح نهج البلاغه ابن ابی‌الحدید ، ج ۱۲ ، ص ۱۲۹ کتاب امام علی و خوارج ، علامه سید جعفر مرتضی عاملی ، ص ۱۳۸
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🏴 مِثْلِي لا يُبَايِعُ مِثْلَهُ 🖼 پوستر جدید KHAMENEI.IR تقدیم به شهدای مدرسه میناب رهروان حقیقی حضرت عبدالله‌ابن‌حسن(ع) 💬 رهبر شهید انقلاب: ملّت ما و امّت ما هیچ وقت مثل امروز نمیتوانسته ادّعا کند شیعه‌ی امام حسین علیه السّلام است. امروز روح عاشورا در سراپای ملّت ما وجود دارد. ۱۳۶۴/۷/۴ 📥 نسخه چاپ و استوریمطلب مرتبط 🖥 Farsi.Khamenei.ir