هدایت شده از جبهه سایبری عصای موسی'
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☘ساعت بوقت حاج قاسم 1:20 بود
😔چه ساعتی برای شما لحظه شماری کنیم
#شهید_جمهور
#کانال_سایبری_عصای_موسی
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
هدایت شده از آقای تحلیلگر 🇮🇷✌️
مهم
این کانال ها رو
من دنبال میکنم
شما هم دنبال کنید
@MOSES313STAFF
@sarbazseyedali31313
@agahanee
@Omidiaan_hossein
@iransarafrazman
@Ansari_rahim
@soheil_salimi
@mrtahlilgar
هدایت شده از آقای تحلیلگر 🇮🇷✌️
به این سوال فکر نکنید که ایران امروز هشدار داده و یک کشتی را زده
به این فکر کنید : چرا بعد از هشدار ایران کشتی هایی به خود اجازه داده اند عبور کنند؟
انگیزه ی عبور چه بوده و چه کسی نیاز داشته حتما حداقل یک کشتی برای تست رفتار ایران عبور کند؟
شبنامه امشب را با دقت ببینید...
شهید رئیسی و حاج قاسم و شهید حاجی زاده و باقری و امام خامنه ای بماند که توضیح دادیم قبلاً
جبهه سایبری عصای موسی'
این روزنامهی حمید رساییه، خواستم بگم یادتون نره اینا چه بلایی سر شهید لاریجانی آوردن!
👆جالب اینکه این تیتر برای اردیبهشت 1400 هست، یعنی زمانی که قبلش رهبری ایشون رو مشاور خودش کرده بود !!! یعنی به منصوب و مشاور رهبری هم رحم نکردن..
البته به خود رهبر شهید رحم نکردن به سربازانشون که توقعی نداریم..
کی فکر میکرد طرف با رسانه انگلیسی مصاحبه کنه و اونجا رهبرو کوچیک کنه کسی ام بهش چیزی نگه و جالب اینکه اون مجری انگلیسی هم کشته های فتنه ۴۰۱ رو گردن رهبری بندازه و تو باز باهاش مصاحبه کنی بگی بخندی..😔
بعد همینا میان میگن چرا دکتر قالیباف با قاتل رهبری رفتن پای میز مذاکره، اینها همینقدر پرو و وقیح هستن.. بخدا اینا دردِ والله قسم دردِ بکی بگیم ایناروو...
طرف تا رهبر شهیدمون زنده بود میگفت مگه من ضبط صوت رهبری ام و و ... الان شده منتقم خون آقا مضحک نیست؟ بعد ما میگیم هدف این جماعت زدن دولت و تیم مذاکره کننده برای بی عرضه نشون دادن تو جامعه هست تا جلیلی که ۴ماهه ازش خبری نیست رو بکنن رئیس جمهور خیلی ها ناراحت میشن.
جبهه سایبری عصای موسی'
👆جالب اینکه این تیتر برای اردیبهشت 1400 هست، یعنی زمانی که قبلش رهبری ایشون رو مشاور خودش کرده بود
انصافا، خداوکیلی اگر قالیباف با مجری که جاسوس انگلیس هست و زنش رو به جرم جاسوسی گرفته بودن و با شبکه انگلیسی مصاحبه میکرد، همین ثابتی رائفی پور نبویان و غیره.. به همین راحتی از کنارش رد میشدن؟ والله قسم اگر ولش میکردن...
❌نخستوزیر کانادا ۱۴ سال پس از قطع روابط دیپلماتیک با ایران؛ سفارت ما در تهران باید بازگشایی شود.
اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
✍رئیس جمهور و نخستوزیر لبنان هم همین گفتمان رو در لبنان دنبال میکنند.
🔶تا جایی که تلاشهایی بسیاری شد تا ارتش لبنان علیه حزبالله وارد درگیری شود و این یعنی جنگ داخلی در لبنان.
🔷البته این تلاشها به شکست کشیده شد.
🔶برای مدیریت افکار عمومی مردم لبنان، شیخ نعیم قاسم از ایران خواسته که تا حدی ایران به صورت مستقیم وارد جنگ علیه اسرائیل به نفع حزبالله نشود و ایران تمام تلاشش رو بکند تا آتشبس دائمی در لبنان و عقبنشینی از خاک لبنان از مفاد تفاهم ایران با آمریکا باشد و در این مدت فقط پشتیبانی نظامی و سیاسی از حزبالله بکند.
🔷برخلاف باور بسیاری، ایران تشخیص اینکه چه زمانی به درگیریِ حزبالله و اسرائیل ورود کنه رو به حزبالله سپرده.
🔶 به محض موافقت حزبالله، ایران اقداماتِ لازم رو خواهد کرد.